Понад 500 одиниць трамвайного та тролейбусного парку Харкова вже працюють у єдиній системі GPS-навігації. Це 80% всього рухомого складу «Міськелектротрансу», інформує прес-служба Харківської міської ради.
«Система GPS-навігації не тільки допоможе навести лад на дорогах, але й дозволить працювати приватному і комунальному транспорту в комплементарному режимі», - так прокоментував оснащення всього рухомого складу міста GPS-навігаторами директор КП «Харків-Пас» Максим Мусєєв.
«Система GPS-навігації дозволяє в режимі он-лайн відслідковувати кількість рухомих одиниць, згідно з вимогами, які висуває Департамент транспорту і зв'язку до приватних перевізників. Упровадивши цю систему і серед автобусного транспорту, ми не тільки зможемо відстежити якість проходження маршруту автобусом, швидкість його руху, а й відрегулювати пасажиропотік і розподілити його. Адже часто буває, що маршрутки, рухаючись з більшою швидкістю, випереджають тролейбуси, загороджують їх і забирають більшу частину пасажирів. Нова система дозволить відстежити місце перебування і приватного, і комунального транспорту й розподілити рух так, щоб маршрутники мали можливість заробити, а «Міськелектротранс» отримував доходи від своєї роботи», - зазначив директор комунального підприємства.
М.Мусєєв також підкреслив, що встановлення нового обладнання на маршрутки проведуть у рамках домовленості про партнерство приватних перевізників з міською владою.
«На сьогоднішній день в Харкові зареєстровано 16 перевізників, які працюють на 1000 автобусів, - додав директор «Харків-Пас». - Харків зацікавлений у тому, щоб ця система працювала, тому що вона допомагає відстежувати якість виконання транспортних послуг. І перевізники зацікавлені у співпраці з нами».
За інформацією директора комунального підприємства Максима Мусєєва, GPS-навігатори вже привезли до Харкова, їх установлять на приватні автобуси найближчими днями. Термін обкатки обладнання – 3 місяці. На поточний момент інженери КП «Харків-Пас» готують відповідну документальну базу.
«Ми вже маємо позитивний досвід впровадження цієї системи серед рухомого складу «Міськелектротрансу». Ми завжди знаємо, скільки одиниць транспорту перебувають на лінії, і стежимо за якістю обслуговування. Завдяки цьому ми завжди бачимо реальні потреби харків'ян і намагаємося їх задовольнити», - зазначив директор підприємства.