Продаж електронних квитків на потяги через мережу Інтернет вже відновлено. Про це «Україні Комунальній» повідомили в прес-службі «Укрзалізниці».
«Після тимчасових збоїв у роботі, що виникли 11 серпня, система знову запрацювала о 17:55 (11 серпня, – ред.). «Укрзалізниця» просить у клієнтів вибачення за тимчасові незручності», – йдеться в повідомленні.
У прес-службі зазначили, що у період, коли відбувалися збої у роботі програмного забезпечення автоматизованої системи (з 13:58 до 15:03 та з 16:36 до 17:55), залізничні каси працювали у звичному режимі і продовжували обслуговувати пасажирів.
«Для з’ясування причин та запобігання повторенню ситуації буде проведено службове розслідування», – додали в «Укрзалізниці».
Як раніше повідомляла «Україна Комунальна», вчора в «Укрзалізниці» «впала» система продажу залізничних квитків. На центральному вокзалі столиці це спричинило масові черги. Проїзний документ можна придбати лише на потяги приміського сполучення.