ГоловнаКолонкиКартка киянина: експеримент починається

Картка киянина: експеримент починається

Яким же чином буде надаватися картка киянина? Мешканець Києва повинен подати заяву до районного в місті Києві управління праці та соціального захисту населення, що підтверджує право на отримання соціальної допомоги, відповідно до переліку, визначеного рішенням Київської міської ради. Після перевір

Яким же чином буде надаватися картка киянина? Мешканець Києва повинен подати заяву до районного в місті Києві управління праці та соціального захисту населення, що підтверджує право на отримання соціальної допомоги, відповідно до переліку, визначеного рішенням Київської міської ради. Після перевірки дані передаються до єдиного соціального реєстру і громадянину присвоюється соціальний ідентифікаційний номер. Після цього, пільговик обирає банк, в якому він хоче обслуговуватися. Банк випускає картку.

Сьогодні 80 тис. киян мають соціальні пільги, надані міською владою. Перелік категорій населення, які отримують пільги від міста Києва, будуть розміщені на сайті КМДА. Усі ці люди зможуть безкоштовно отримати картку киянина. Для цього треба подати пакет документів (перелік яких теж буде розміщений на сайті КМДА) до управління праці та соціального захисту населення. Картка буде надана протягом тижня після реєстрації.

Декілька слів щодо користування карткою. Для проїзду в метрополітені використовується існуюча система безконтактних карт. До кінця року буде розроблена аутентична система пропуску пасажирів в транспорт від КП «Київпастранс», яка також дозволятиме користуватися соціальною карткою.

У магазинах і аптеках картка киянина діє як звичайна платіжна банківська картка з автоматичним вираховуванням розміру знижок.

Хотілося б підкреслити, що кошти на конкретні пільги можна буде витрачати на інші потреби. Наприклад, замість оплати проїзду, можна купувати ліки та продукти, інше.

Термін дії картки – від 1 до 5 років.

Руслан Крамаренко, заступник голови Київської міської державної адміністрації

 
Коментарі (0)