ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГКиянам пропонують розстрочку за комуналку на 5 років

Киянам пропонують розстрочку за комуналку на 5 років

З 1 лютого до 31 березня мешканці столиці можуть укласти відповідні угоди в Центрі комунального сервісу.

 

 

Із 1-го лютого кияни, які мають борг за житлово-комунальні послуги, можуть скористатися механізмом розстрочки (реструктуризації). Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) пропонує реструктуризацію на термін до 5 років без сплати першого внеску.

Так, з 1 лютого до 31 березня мешканці столиці можуть укласти відповідні угоди в Центрі комунального сервісу.

Для укладення договору необхідно звернутись із заявою до бухгалтера з нарахувань, який проводить прийом у житлово-експлуатаційній організації, що вас обслуговує.

До заяви обов’язково додаються:

копія паспорту власника/співвласника;

копія ідентифікаційного коду;

копія правовстановлюючих документів на квартиру.

Нагадуємо, що з 01.08.2016 р. запроваджена спрощена процедура подання заяви на укладання договору розстрочки заборгованості:

1. Заява на укладення договору розстрочення заборгованості може бути подана у паперовому вигляді шляхом вкладення її до скриньок, які розміщені в кожному сервісному центрі.

2. Заява може бути подана в електронному вигляді через сайт http://cks.kiev.ua/ або через Google forms за посиланням https://goo.gl/k6OvKo.

Звертаємо увагу, що укладення договору розстрочки (реструктуризації) боргу надає ряд переваг, зокрема застосування тарифу на сплату послуг, як при сплаті до 20 числа.

Умови даної пропозиції діятимуть із 01.02.2017 до 31.03.2017 року. Деталі за тел.: 247-40-40; 400-90-57.

 

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
28 Січня 2017 p. 21:14
Як ви думаєте, для чого провадяться постійні зміни формату платіжок? Я думаю, що це робиться з метою подальшого приписування штучних боргів споживачам. --------------------------------------------------------------------------------------------Часто при зміні форми платіжок споживачам штучно приписується борг, якого довести помилковість досить непросто, адже нові і старі форми платіжок, як правило, мають різні реквізити. Так, наприклад, АК "Київводоканал", при запровадженні нової форми платіжки ,починаючи з травня 2016 р. , штучно, просто так від стелі, поприписував борги побутовим споживачам. Далеко не всі добилися, щоб "помилково" приписаний борг не зазначався у платіжці. Тепер "Київводоканал" вимагає , щоб споживач у свій робочий час брав відпустку за власний рахунок і привозив до них оплачені квитанції та їх ксерокопії , і тоді споживач матиме можливість написати заяву про скасування штучного боргу... .Тобто, споживач на рівному місці, без ніякої своєї вини витрачає час, гроші і нерви, і ніякої компенсації йому за це не передбачено. А "Київгаз" при запровадженні нової форми платіжки , ставши "Київгазенерджи", у цьому шахраюванні пішов ще далі : штучний борг включив у суму "До сплати".