Поки офіційної позиції від КП Київський метрополітен немає, але інформація, оприлюднена транспортною спільнотою, може свідчити про поганий стан тунелю між станціями Либідська та Деміївська.
У київській транспортній спільноті обговорюють незадовільний стан нової ділянки тунелю, щойно відкритої для руху поїздів метрополітену. Буцімто вже новий тунель дав значні просадки, а потяги, що їдуть ним, змушені обмежувати швидкість. Наразі сказати, чи правдива ця інформація, не можна - у КП "Київський метрополітен" поки не коментували дані про, нібито, "просідання" заново збудованої ділянки.
Повідомлення про, нібито, поганий стан тунелю оприлюднив паблік "Київська Транспортна Спільнота", або КТС, у Facebook. Цей паблік не є офіційним виразником позиції (себто, не має громадської організації чи об'єднання містян, які б стояли за пабліком), але збирає навколо себе ентузіастів транспортної справи та професіоналів, що працюють у комунальних підприємствах Києва, пов'язаних з транспортом. Відтак, повідомлення, що транслює "КТС", іноді носять фаховий та вузькоспеціальний характер, а іноді цікаві й широкому загалу.
"Дуже сумні новини надходять із відремонотованої ділянки тонелю. "По щойно відкритому тонелю маємо значні просадки та обмеження швидкості", - зазначили у "КТС", додавши, що підтвердження чи спростування інформації очікується від відповідних служб.
Однак, зазначимо: поки нема офіційної позиції від КП "Київський метрополітен", така заява є лише ймовірністю, і може бути як правдою, так і інформаційним "вкидом". Але якщо дані про проблеми у вже відновленій ділянці тунелю підтвердяться, це стане важким ударом як для мешканців Голосіївського району, так і по політичним перспективам міського голови, який обіцяв, що тунель буде відновлений вчасно (і обіцянка була дотримана Віталієм Кличком, а відтак, - і підрядною компанією).
Нагадаємо, що у ніч між 30 та 31 серпня 2024 року новою ділянкою тунелю між ст.м. "Либідська" та "Деміївська" на синій лінії метро запустили пробний поїзд. У складі потяга був також спеціальний вагон, який перевіряє колійне полотно, зокрема, щодо дотримання належної ширини колії, відступів та просадки. Далі пройшли перевірку інженерні та безпекові системи.