ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГКияни в червні отримають єдину квитанцію за всі комунальні послуги

Кияни в червні отримають єдину квитанцію за всі комунальні послуги

Єдиний рахунок-повідомлення міститиме нарахування за всі види комунальних послуг

Єдиний рахунок-повідомлення міститиме нарахування за всі види комунальних послуг

У червні кияни отримають єдину квитанцію, де будуть вказані чотири блоки послуг: утримання будинків та прибудинкових територій, постачання холодної води та водовідведення, постачання гарячої води та опалення і борг за попередні періоди перед «Київенерго» (у разі наявності) за опалення та гарячу воду. Про це повідомив в.о. генерального директора комунального концерну «Центр комунального сервісу» Андрій Щербина, інформує прес-служба КМДА.

За його словами, у червні мешканці столиці отримають єдиний рахунок-повідомлення, що міститиме нарахування за всі види комунальних послуг, що заощадить час при оплаті та звільнить від очікування окремих рахунків-повідомлень від виконавців послуг.

Бланк рахунку-повідомлення складається із чотирьох основних блоків:

КП «Керуюча компанія … району»» – нарахування за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, інші послуги;

ПрАТ «АК «Київводоканал» – нарахування за постачання холодної води та водовідведення, централізоване водовідведення гарячої води;

КП «Київтеплоенерго» –нарахування за постачання гарячої води та опалення (під час опалювального сезону);

ПАТ «Київенерго» – відображення заборгованості за послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води, спожиті до 1 травня 2018 року.

«Ви можете сплатити за спожиті послуги як разом, так і окремо. Повну інформацію про нарахування споживачі можуть отримати в «Центрах комунального сервісу» (ЦКС). Також кияни можуть отримати роз’яснення щодо нарахувань за попередні періоди, коли виконавцем послуг було «Київенерго» та здійснити перерахунок, якщо має місце некоректне нарахування», – пояснив Щербина.

Керівник ЦКС також наголосив, що наразі немає потреби споживачам укладати нові договори з КП «Київтеплоенерго». Підприємство застосувало практику публічного договору, що використовується, зокрема, у випадках, коли необхідно укласти угоду з великою кількістю споживачів. 

Як повідомлялося, киянам субсидія за травень буде нарахована у наступних квитанціях на сплату житлово-комунальних послуг.

 

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
08 Червня 2018 p. 17:07
Останні роки усі надавачі ком.послуг регулярно і досить часто "оновлюються", тобто часто змінюють вигляд квитанцій. Після кожного такого "оновлення" споживачі отримують платіжки, у яких вони раптом бачать, що їм приписаний "борг", хоча вони завжди справно оплачували ком.послуги і ніяких боргів раніше не було. Довести "помилковість" штучного боргу практично неможливо (перевірено особисто); тобто ви документально доведете, що боргу немає , але вам все одно і далі будуть надходити платіжки із штучними боргами від тої самої "оновленої" компанії , дедалі все більшими, ніж той борг , який ви спочатку оспорювали.