У 2014 році КП «Київреклама» збільшить відрахування до бюджету міста: підприємство переказуватиме 75% отриманих коштів замість 70%, а це збагатить столичну казну додатково на 10 млн грн, цитує прес-служба КМДА заступника голови адміністрації - керівника апарату Олександра Пузанова. Загальна сума внеску КП «Київреклама» у бюджет Києва в 2014 році становитиме більше 150 млн грн.
«За останні три роки нам вдалося досягти дійсно великого успіху. Суттєво поменшало реклами в центральній частині міста – повністю демонтовано рекламу в так званій нульовій зоні, прибрані великоформатні конструкції, уніфіковані носії на більшості історичних вулиць столиці. За цей час платежі до міського бюджету збільшилися в рази. Якщо за 2010 рік Київ заробив на рекламі 21,5 млн грн, то в 2011-му – 82,8 млн грн, у 2012 році – 96,6 млн грн., а в 2013-му – 133,5 млн грн. Зазначу, що кількість рекламних носіїв за останні три роки залишається незмінною», – повідомив посадовець.
Він зауважив, що в планах міської влади – продовження реалізації концепції розвитку зовнішньої реклами в місті, скорочення кількості та зменшення форматів рекламних конструкцій.
Нагадаємо, від розміщення реклами у 2013 році бюджет Києва отримав 130% коштів за рекламу від планового показника. Від розміщення зовнішньої реклами надійшло 120 млн. грн., а від реклами на транспорті – 13,5 млн. грн.
Нагадаємо, з минулого року у Києві діють обмеження на розміщення реклами в історичному центрі Києва. Для цього КМДА своїм рішенням розділила столицю на 5 спеціальних зон. Перша зона - це архітектурні й археологічні заповідники, заповідник «Страроданій Київ». У цій зоні перевага надається невеликим за розмірами рекламним носіям (сітілайтам, стендам, тумбам). У другій зоні (зоні регулювання забудови I-II категорій) розміщення рекламних засобів здійснюється з урахуванням природних територій і об'єктів, що належать до культурно-історичної спадщини. До третьої зони належать зони регулювання забудови III категорії. Саме тут дозволяється розміщувати рекламні носії усіх видів за умови забезпечення цілісного сприйняття ландшафту й архітектури даної місцевості. Четверта зона - головні магістралі Києва, що не увійшли до I-III зон регулювання, а також новобудови. Ця зона вирізняється тим, що тут сприйняття рекламних об'єктів відбувається переважно з великих відстаней.
Як раніше повідомляла «У.К.», Київрада прийняла бездефіцитний столичний бюджет на 2014 рік з доходами у сумі 20,1 млрд грн і видатками у сумі 9,8 млрд грн. Заступник голови КМДА Руслан Крамаренко повідомив, що пріоритетними у поточному році стануть питання ефективного використання ресурсного потенціалу міста, стимулювання конкурентоспроможності виробництва, поліпшення інвестиційного та бізнес-клімату, реалізація проектів під державні гарантії, розвиток державно-приватного партнерства. Раніше в.о. голови КМДА Анатолій Голубченко повідомив, що в 2013 році бюджет Києва був недовиконаний на 3,2 млрд грн.