ГоловнаНовини ЖКГТранспорт«Київпастранс» хоче створити альтернативу приватним перевізникам

«Київпастранс» хоче створити альтернативу приватним перевізникам

Цього року в Програмі соціально-економічного розвитку передбачено виділення значних коштів на оновлення рухомого складу. Завдяки цьому підсилять існуючі маршрути та впровадять нові.
У 2016 році було впроваджено перші пакети рекомендацій Світового банку щодо оптимізації мережі маршрутів громадського транспорту Києва, а також внесено зміни до маршрутної мережі для поліпшення транспортного забезпечення окремих районів міста. Про це інформують у комунальному підприємстві «Київпастранс».
 
Зокрема, подовжено 5 тролейбусних маршрутів (№№ 30, 1, 11, 50, 50к) та впроваджено роботу тролейбусів № 29 у вихідні дні. Подовжено 5 автобусних маршрутів (№№ 35, 24, 73, 42, 12) і змінено трасу руху автобусного маршруту № 97. Запроваджено новий автобусний маршрут № 17.
 
30 грудня введено в дію нічні маршрути громадського транспорту, які розроблено відповідно петиції, що набрала більше 10 000 голосів. Це 3 нічні тролейбусні маршрути (№№ 91Н, 92Н, 93Н) та 1 автобусний маршрут (№ 137). Маршрути курсують з 23:00 до 06:00 з інтервалом руху 1 год.
 
Для поліпшення пішохідної досяжності зупинок громадського транспорту в 2016 році запроваджено 14 додаткових зупинок у різних районах міста.
 
Щоденно на маршрути виходить 330 автобусів, 420 тролейбусів, 218 трамваїв, 11 поїздів міської електрички та 2 вагони фунікулеру, які перевозять 1,8 млн пасажирів у робочі дні.

«Цього року в Програмі соціально-економічного розвитку передбачено виділення значних коштів на оновлення рухомого складу. Завдяки цьому ми зможемо підсилити існуючі маршрути та впровадити нові. Тим самим «Київпастранс» створить альтернативу приватним перевізникам», – зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко. 

 
Коментарі (0)