Про це повідомив заступник голови КМДА Микола Поворозник, передає БизнесЦензор з посиланням на прес-службу міськдержадміністрації.
"Проект будівництва четвертої гілки метро досить складний, оскільки вона повинна проходити наземні і підземні і включати в себе три пересадочних вузла. Цей проект потребує великих капіталовкладень, але збільшення пасажиропотоку з лівого берега на правий і навпаки актуалізує питання будівництва додаткової гілки з року в рік", – сказав Поровозник.
"Тому для нас важливо, що така відома і потужна компанія зацікавилася цим проектом і виявила бажання і можливість його співфінансування. За їх пропозицією місто має профінансувати 15% від загальної вартості проекту, а Китайський Консорціум – 85%", – додав заступник голови КМДА.
Чиновник зазначив, що для впровадження цього проекту Київ повинен, насамперед, заручитися підтримкою уряду і надати державні гарантії.
"За час перебування китайської делегації в столиці ми надамо максимум інформації про проект і організуємо зустрічі з усіма співвиконавцями для остаточного прийняття рішення", – додав Поворозник.
Як повідомлялося, раніше в КМДА заявили, що потенційні німецькі інвестори проекту Подільсько-Воскресенського мосту в Києві оцінюють його вартість у 300 млн євро.