ГоловнаНовини ЖКГКиїв дочекався мораторію на зовнішню рекламу

Київ дочекався мораторію на зовнішню рекламу

Від сьогодні, 20 травня 2011 року, набуло чинності розпорядження КМДА щодо встановлення мораторію на прийом заяв про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами та видачу дозволів на її розміщення у центральній частині міста, а також на основних магістралях Києва. Мораторій діє до 1 вересня 2

Від сьогодні, 20 травня 2011 року, набуло чинності розпорядження КМДА щодо встановлення мораторію на прийом заяв про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами та видачу дозволів на її розміщення у центральній частині міста, а також на основних магістралях Києва. Мораторій діє до 1 вересня 2011 року.

Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі КМДА.

«Підписуючи цей меморандум, ми мали на меті оптимізувати розміщення об'єктів зовнішньої реклами та забезпечити формування естетичного вигляду Києва до та під час проведення фінальної частини чемпіонату з футболу у Києві. Хочу підкреслити, що, виконуючи вимоги Угоди з Приймаючим містом фінального турніру Євро-2012 та Маркетингові рекомендацій УЄФА ЄВРО 2012™ у частині розміщення зовнішньої реклами, ми спиралися на думку та досвід найпотужніших представників рекламного бізнесу столиці. Зокрема, напередодні було підписано Меморандум про порозуміння між КМДА та операторами зовнішньої реклами Києва», – наголосила начальник Головного управління з питань реклами Людмила Денисюк.

Таким чином, згідно з розпорядженням, розповсюджувачам зовнішньої реклами рекомендовано до 1 вересня цього року не встановлювати нові рекламні засоби, на які вони раніше отримали дозволи. Крім того, до вказаної дати за рекламні засоби, які ще не встановлені, але мають раніше видані дозволи, плата за право тимчасового користування місцями не нараховуватиметься та не стягуватиметься.

«Київ, як приймаюче місто УЄФА Євро-2012, має виглядати по-європейськи охайно. А зовнішня реклама, як невід'ємна складова міського середовища, має гармонійно вписуватися в ландшафтно-архітектурні та історико-культурні особливості міста. Таким чином, нашим основним завданням є уніфікувати за розміром, кольором, формою рекламні конструкції та скоротити їхню кількість. Без введення мораторію виконання цього завдання не можливе», – впевнена Л.Денисюк.

Проте, за її словами, мораторій не буде поширюватися на випадки приведення рекламних засобів у відповідність до вимог типового класифікатора рекламних засобів та проекти комплексного благоустрою, що передбачають розміщення рекламних засобів, затверджених шляхом внесення змін у дозволи на розміщення зовнішньої реклами і відповідної заміни рекламних засобів.

Отже, відповідно до розпорядження КМДА перелік вулиць, площ, бульварів тощо, зовнішніми кордонами яких обмежується центральна частина Києва, а також основні магістралі, на територію яких розповсюджується дія мораторію, виглядає так:

1. Зовнішні кордони центральної частини міста: вул. Саперно-Слобідська, Індустріальна, О.Довженка, О.Теліги, Електриків, Набережно-Хрещатицька, Наддніпрянське та Набережне шосе, Червонозоряний проспект, проспект Червоних козаків, Московська площа, площа Великої Вітчизняної війни, Чоколівський бульвар.

2. Основні магістралі Києва: проспекти М.Бажана, Возз'єднання, Ю.Гагаріна, Визволителів, Генерала Ватутіна, Перемоги, Космонавта Комарова, Повітрофлотський, Академіка Глушкова, Академіка Палладіна, Академіка Заболотного, Броварський, Дніпровська набережна, Харківське та Столичне шосе, Харківська та Ленінградська площі, бульвар Перова, Кільцева дорога, вул. Богатирська

 
Коментарі (0)