Київ стане туристичною Меккою?

Реалізація заходів стратегії з розвитку туризму і культури в Києві дозволить до 2025 року збільшити кількість туристів більше, ніж у два рази. Таку думку висловили учасники Консорціуму та експерти Громадської ради з розробки Стратегії розвитку м. Києва до 2025 року, інформує прес-служба КМДА. На ду

Реалізація заходів стратегії з розвитку туризму і культури в Києві дозволить до 2025 року збільшити кількість туристів більше, ніж у два рази. Таку думку висловили учасники Консорціуму та експерти Громадської ради з розробки Стратегії розвитку м. Києва до 2025 року, інформує прес-служба КМДА.

На думку фахівців, відповідні заходи здатні залучити мінімум до 2,6 млн. туристів на рік та збільшити доходи до бюджету міста від галузі в 3 рази – до 12 млрд. грн. щороку.

«Сьогодні до столиці щорічно приїздять близько 1 млн. туристів, що значно нижче за показники інших столиць Східної Європи. Для прикладу, у Варшаві цей показник складає 1,8 млн. чоловік, у Москві – 3,4 млн., у Празі – 4 млн. До 2025 року ми маємо намір кардинально підвищити привабливість Києва як туристичного і культурного центру та істотно збільшити доходи від туристичної галузі в економіку міста», – зазначив Олександр Попов.

«Для створення дійсно сильної галузі туризму, в першу чергу, необхідно відкрити туристичний ринок шляхом спрощення процедур, пов'язаних з його функціонуванням. Туризм – це конкурентна сфера, де задіяна велика кількість інвесторів, які готові вкладати гроші там, де є привабливий актив. Київ – більше, ніж привабливий актив, і мета міста –сприяти залученню нових інвесторів, регулювати ринок і просувати місто закордоном за допомогою маркетингу», – повідомив Сергій Перапєчка, керівник проектів BCG.

Для підвищення туристичної привабливості Києва учасники Консорціуму з розробки стратегії пропонують такі заходи, як створення офіційного туристичного порталу з підтримкою іноземних мов, участь у найкращих міжнародних туристичних ярмарках, організація роботи із занесення Києва до реєстру туристичних центів найбільших сайтів для мандрівників та передових міжнародних туроператорів. Також вважається доцільною організація прес-турів для іноземних журналістів і публікації статей у спеціалізованих журналах.

«Підвищення привабливості міста тісно пов'язане з підвищенням комфорту перебування туристів: створення туристичних інформаційних пунктів, системи покажчиків основних пам'яток та вулиць, аудіо записів на іноземних мовах, розробка та реклама довготривалих турів з найбільш насиченою програмою», – наголосив Андрій Лобач, старший менеджер проектів Фонду «Ефективне управління». За його словами, приріст кількості туристів також вимагатиме введення у експлуатацію 500-700 готельних номерів щороку. Загалом реєстр номерів до 2025 року повинен скласти 18 тис. (на сьогоднішній день у готелях Києва – 10 тис. номерів).

Значний потенціал залучення туристів також закладений у розвитку «подієвого» туризму, а саме: організації великих міжнародних спортивних і культурних подій, у створенні умов для проведення ділових і корпоративних конференцій. Ще одне важливе завдання, яке потребує розв'язання, – збільшення тривалості перебування туристів у Києві.

Також учасники Громадської ради із розробки Стратегії розвитку Києва пропонують активно розвивати культурне середовище міста. Зокрема, експерти пропонують аналогічно «Силіконовій долині» створити в Києві «Культурну долину» – центр розвитку творчості та мистецтва світового рівня.

За словами експертів, які входять до Громадської ради, для реалізації цієї ініціативи необхідно розвивати культурну інфраструктуру, проводити в Києві міжнародні культурні події першої величини, залучати експертів і спеціалістів до навчання менеджерів у галузі управління культурними проектами, розробити програму оновлення репертуару театрів, експозицій музеїв відповідно до основних світових тенденцій.

 
Коментарі (0)