Протягом червня у Києві демонтовано 30 рекламних конструкцій, які були встановлені без дозволів. Серед них: 11 рекламних вивісок, 9 банерів, 4 об'ємно-просторові конструкції, 4 кронштейни, 1 щит та 1 лайтпостер.
Про це ІА «Україна Комунальна» повідомила прес-служба КМДА.
«Протягом червня наші фахівці демонтували незаконні об'єкти, в основному, у спальних районах. Але у липні ми зосередимося на центральній частині Києва», – попередив директор КП «Київреклама» Олег Титаренко.
З початку року в столиці вже демонтовано більше 320 незаконних рекламних засобів.
Дозволи на встановлення нових рекламних конструкцій у центрі міста зараз не надаються, оскільки до 1 вересня діє мораторій, який встановлений Меморандумом, підписаним між Київською міською державною адміністрацією та операторами зовнішньої реклами.
«Ми не подовжуємо дозволи на встановлення наземних рекламних конструкцій у центрі міста. Замість цього КМДА пропонує операторам місця в тих зонах, де мораторій не діє», – пояснив заступник голови КМДА Олександр Пузанов.
За його словами, такий підхід дозволяє місту не втрачати надходження до бюджету від розміщення зовнішньої реклами. Залежно від розташування, у середньому рекламна вивіска приносить столиці до 15 тис. грн на рік, щит – до 19 тис. грн, банер – більше 44 тис. грн, а дахова конструкція – понад 62 тис. грн.
«Міський бюджет не може собі дозволити втрачати такі кошти. Крім того, реклама у спальних районах часто виконує функції благоустрою – вона прикрашає не дуже естетичні фасади будівель», – говорить Олександр Пузанов.