ГоловнаНовини ЖКГКиївська влада жорстко веде боротьбу з незаконною рекламою

Київська влада жорстко веде боротьбу з незаконною рекламою

Протягом червня у Києві демонтовано 30 рекламних конструкцій, які були встановлені без дозволів. Серед них: 11 рекламних вивісок, 9 банерів, 4 об'ємно-просторові конструкції, 4 кронштейни, 1 щит та 1 лайтпостер. Про це ІА «Україна Комунальна» повідомила прес-служба КМДА. «Протягом червня наші фахі

Протягом червня у Києві демонтовано 30 рекламних конструкцій, які були встановлені без дозволів. Серед них: 11 рекламних вивісок, 9 банерів, 4 об'ємно-просторові конструкції, 4 кронштейни, 1 щит та 1 лайтпостер.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомила прес-служба КМДА.


«Протягом червня наші фахівці демонтували незаконні об'єкти, в основному, у спальних районах. Але у липні ми зосередимося на центральній частині Києва», – попередив директор КП «Київреклама» Олег Титаренко.

З початку року в столиці вже демонтовано більше 320 незаконних рекламних засобів.

Дозволи на встановлення нових рекламних конструкцій у центрі міста зараз не надаються, оскільки до 1 вересня діє мораторій, який встановлений Меморандумом, підписаним між Київською міською державною адміністрацією та операторами зовнішньої реклами.

«Ми не подовжуємо дозволи на встановлення наземних рекламних конструкцій у центрі міста. Замість цього КМДА пропонує операторам місця в тих зонах, де мораторій не діє», – пояснив заступник голови КМДА Олександр Пузанов.

За його словами, такий підхід дозволяє місту не втрачати надходження до бюджету від розміщення зовнішньої реклами. Залежно від розташування, у середньому рекламна вивіска приносить столиці до 15 тис. грн на рік, щит – до 19 тис. грн, банер – більше 44 тис. грн, а дахова конструкція – понад 62 тис. грн.

«Міський бюджет не може собі дозволити втрачати такі кошти. Крім того, реклама у спальних районах часто виконує функції благоустрою – вона прикрашає не дуже естетичні фасади будівель», – говорить Олександр Пузанов.

 
Коментарі (0)