ГоловнаНовини ЖКГКиївське метро переобладнують під потреби інвалідів

Київське метро переобладнують під потреби інвалідів

Влада Києва приділяє значної уваги удосконаленню міської інфраструктури та приведення її у відповідність для вільного користування громадянами з обмеженими фізичними можливостями. У першу чергу, це стосується обладнання непристосованих об'єктів транспортної інфраструктури та вулично-дорожньої мережі

Влада Києва приділяє значної уваги удосконаленню міської інфраструктури та приведення її у відповідність для вільного користування громадянами з обмеженими фізичними можливостями. У першу чергу, це стосується обладнання непристосованих об'єктів транспортної інфраструктури та вулично-дорожньої мережі спеціальними і допоміжними засобами: наочно-інформаційними пристроями, а також облаштування пішохідних переходів пониженими бордюрами, спеціальними звуковими світлофорами та направляючими огородженнями.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі КМДА.

Відповідні заходи вживаються і у мережі столичного метрополітену. Зокрема сьогодні усі входи на станціях метрополітену (69 входів) обладнані звуковими орієнтирами для пасажирів з вадами зору. 129 сходових маршів, що знаходяться на балансі комунального підприємства, обладнано з'їздами для візків.

На платформах 5-ох станцій для осіб з вадами зору нанесено 10 рельєфних смуг із полімерних матеріалів. Також нанесено 255 попереджувальних смуг на першій і останній сходинці сходових маршів станцій, пересадочних вузлів між лініями метрополітену, а також у підземних переходах. Крім того, придбано 12 сучасних вітчизняних вагонів метрополітену, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, які курсують на Сирецько-Печерській лінії метрополітену.

Нові об'єкти будівництва київського метрополітену обладнані необхідними засобами для пересування пасажирів.

Разом з тим, 617 вагонів метрополітену, що складає (81%) від загального експлуатаційного парку (763 одиниці), обладнано відеомоніторами для надання пасажирам соціальної інформації та повідомлень про наступну станцію.

Найближчим часом планується завершити нанесення рельєфної смуги висотою 3 мм на платформах 38 станцій (на 19-ти станціях до кінця поточного року, і стільки ж – у наступному). Передбачається також завершити нанесення 129 попереджувальних смуг на 1-й та останній сходинках сходових маршів станцій, підземних переходів, які знаходяться на балансі метрополітену. Буде поновлено 384 попереджувальні смуги на 1-й та останній сходинках сходових маршів станцій та пересадочних вузлів між лініями метрополітену.

Окрім того, планується обладнати 4-ма звуковими орієнтирами для пасажирів з вадами зору нові станції: «Васильківську», «Голосіївську» та «Деміївську»; ввести в експлуатацію станцію «Виставковий центр» (запроектовано: 3 – ліфти, 3 – ескалатори, 3 – пандуси). А також передбачено придбати ще 4 вагони, які будуть пристосовані для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Ще у планах столичної влади – обладнати 15 вагонів та 11 станцій метрополітену відеомоніторами.

Також планується поступово реконструювати існуючі міські пішохідні підземні переходи, обладнавши їх пандусами та ліфтами (вертикальними або похилими).

 
Коментарі (0)