ГоловнаНовини ЖКГТранспортКличко представив киянам нові трамваї PESA

Кличко представив киянам нові трамваї PESA

Мер Києва Віталій Кличко презентував нові трамваї PESA, які курсуватимуть у столиці з січня 2018 року.

Мер Києва Віталій Кличко презентував нові трамваї PESA, які курсуватимуть у столиці з січня 2018 року. Про це він заявив під час огляду нових трамваїв, які закупило місто. Мер також проїхався в одному з нових трамваїв PESA, які курсуватимуть на Борщагівській лінії швидкісного трамваю.

Віталій Кличко підкреслив, що за минулі роки в столиці було закуплено майже 100 автобусів, понад 100 тролейбусів і 45 трамваїв. В кінці грудня Київ отримав чергову партію сучасних польських трамваїв PESA 5-го покоління з низькою підлогою, кондиціонерами, Wi-Fi. Більшість з них уже курсує на Борщагівській лінії швидкісного трамваю.

“Оновлення рухомого складу транспорту – один з пріоритетів для столичної влади. Весь транспорт відповідає європейським вимогам”, – зазначив Віталій Кличко.

За його словами, в планах мерії в деяких районах міста потрібно перекласти чи додати трамвайні колії, щоб запустити нові трамваї. Зокрема, в цьому році передбачено реконструкцію трамвайної лінії на Подолі, на Лівому березі і реконструкцію трамвайних переїздів. Всього в Києві рухомий склад трамваїв становить близько 400 одиниць.

Віталій Кличко також розповів, чому вибрали трамваї саме польського виробництва. “Одна з домовленостей з польською стороною – відкрити сервісний центр у Києві, а згодом і збирати трамваї в столиці. Це – робочі місця для киян, це інвестиції і це трамваї, на яких буде написано “Зроблено в Києві”, – додав мер столиці.

Крім того, зазначив він, зі Львова до Києва мали надійти закуплені трамваї, проте терміни їх поставки постійно змінюються.

Оновлення всіх станцій планують завершити до кінця весни цього року. Капітальний ремонт включає повний ремонт систем електропостачання з заміною електрощитового обладнання; заміну розбитого, відсутнього скла навісів над платформами і повну обробку металоконструкцій; заміну покриття ФЕМ на платформах; відновлення зовнішнього покриття парапетів платформ; відновлення підлоги і стелі в вестибюлях станцій. Також передбачена повна заміна всіх вхідних груп на входах і виходах зі станцій; ремонт підземних переходів з відновленням освітлення; облаштування декоративного підсвічування входів до переходу і самого переходу; заміна систем навігації.

 

 
Коментарі (0)