ГоловнаНовини ЖКГАльтернативна енергетика«Київенерго» впроваджує сервіс через Інтернет

«Київенерго» впроваджує сервіс через Інтернет

ПАТ «Київенерго» на своєму офіційному сайті http://kyivenergo.ua впровадила новий веб-сервіс для побутових споживачів електроенергії, за допомогою якого кожен бажаючий може дізнатися, яка саме сервісна дільниця Компанії обслуговує його будинок, інформує прес-центр Компанії. Послуга &laq

ПАТ «Київенерго» на своєму офіційному сайті http://kyivenergo.ua впровадила новий веб-сервіс для побутових споживачів електроенергії, за допомогою якого кожен бажаючий може дізнатися, яка саме сервісна дільниця Компанії обслуговує його будинок, інформує прес-центр Компанії.

Послуга «Знайдіть свою сервісну дільницю!» дозволяє користувачеві швидко з'ясувати місце знаходження сервісної дільниці «Київенерго» з питань енергозбуту на карті, за необхідності визначити маршрут та роздрукувати його, ознайомитися з графіком роботи та отримати додаткову інформацію.

Створення такого сервісу зумовлено передусім тим, що «Київенерго» вважає розвиток зручних інтерактивних послуг одним із пріоритетів, оскільки в столиці значна кількість споживачів Компанії постійно використовує мережу Інтернет.

«Новий веб-сервіс дозволить споживачеві уникнути неприємної ситуації помилкового визначення сервісної дільниці, яка обслуговує його будинок. Послуга «Знайдіть свою сервісну дільницю!» допоможе заощадити час споживачів, надаючи їм потрібну інформацію завчасно на нашому сайті. Впевнений, що цей зручний у користуванні сервіс стане популярним серед наших клієнтів. Ті кияни, у яких немає доступу до Інтернету, традиційно можуть з'ясувати інформацію за телефонами інформаційно-довідкової служби 15-88 або 201-58-79», — прокоментував Віктор Мельников, заступник директора із збуту електричної енергії побутовим споживачам СВП «Енергозбут Київенерго».

 
Коментарі (0)