ПАТ «АК «Київводоканал» ретельно опрацьовує усі звернення громадян, які надходять до Товариства від служби допомоги Київського міського голови киянам «Call-центр», повідомили в прес-службі товариства.
Так, нещодавно за дорученням Голови правління ПАТ «АК «Київводоканал» Валерія Ченчевого було проведено ретельну перевірку усіх скарг щодо невідновленого благоустрою після проведення аварійно-відновлювальних робіт, перелік яких складають спеціалісти «Call-центру» КМДА на основі спілкування з киянами.
На виконання доручення та з метою контролю перебігу відновлювальних робіт з благоустрою, фахівці Головної диспетчерської Товариства спільно з Департаментами водопровідного та каналізаційного господарства провели ретельну перевірку відновлення благоустрою за всіма адресами, наданими «Call-центром».
За результатами перевірки по кожному з об'єктів було підготовлено детальну довідку та фотозвіт.
Відповідно до отриманих даних, з 11 адрес, за якими здійснювалися виїзди, на об'єктах за п'ятьма адресами за відновлення благоустрою відповідають райдержадміністрації м. Києва (згідно з плановими перекладками мереж відповідно до Програми соціально-економічного розвитку м. Києва). За рештою адрес розриття здійснювались з невідомих причин сторонніми організаціями.
На підставі звіту Товариство направило листа до «Call-центу» з детальним роз'ясненням по кожній скарзі.
«Перебіг виконання робіт з відновлення благоустрою на ділянках, за які відповідає Київводоканал, знаходиться під постійним контролем. Наші бригади завжди намагаються оперативно ліквідувати розриття, спричинені необхідністю виконання ремонтних робіт на водопровідних мережах», - зазначив голова правління ПАТ «АК «Київводоканал» Валерій Ченчевий.