ГоловнаНовини ЖКГ«Метроград» нагадав Целовальнику, що таке приватна власність

«Метроград» нагадав Целовальнику, що таке приватна власність

У «Метрограді» називають гіпотетичними ідеї головного архітектора Києва Сергія Целовальника щодо будівництва підземної розв`язки на місці торгового центру. Про це повідомляє УНІАН з посиланням на керуючу компанію ТОВ «Українська інноваційно-фінансова компанія». «Висловлювання Целовальника на сьогод

У «Метрограді» називають гіпотетичними ідеї головного архітектора Києва Сергія Целовальника щодо будівництва підземної розв`язки на місці торгового центру. Про це повідомляє УНІАН з посиланням на керуючу компанію ТОВ «Українська інноваційно-фінансова компанія».

«Висловлювання Целовальника на сьогодні можна охарактеризувати як гіпотетичний план розвитку інфраструктури міста», - відзначила директор керуючої компанії ТОВ «УІФК» Ірина Кобзар.

Вона припустила, що це лише одна з численних ідей, для втілення в життя якої необхідно виконати величезну кількість заходів, одержати величезну кількість узгоджень, знайти і залучити інвесторів, розв'язати велику кількість питань, пов`язаних з компенсацією збитків особам, інтереси яких будуть ущемлені, або права яких будуть порушені.

«Ми є легітимними власниками площ підземного ТВК і на сьогодні з боку міської влади до нас не надійшла жодна пропозиція», - додала Кобзар.

Вона відзначила, що компанія вітає і підтримує ідеї поліпшення дорожньо-транспортної інфраструктури столиці, «обов`язково враховуючи при цьому, що приватна власність є недоторканною, і її захист передбачений Конституцією України».

Нагадаємо, у червні головний архітектор Києва С. Целовальник, кажучи про проект реконструкції Європейської площі в Києві, відзначив: «Проект Європейської також хороший. Він передбачає будівництво чотирьох рівнів під землею від Майдану до Європейської: паркинг, торговий центр. Поліпшиться транспортна розв'язка на самій площі. Залишати так, як є, не можна. Там зараз великі пробки. Однак потрібний інвестор. Хотілося б реалізувати ідею розв'язки на Бессарабці - машини перед нею йтимуть під землю і виїжджатимуть в районі пл. Л.Толстого. «Метроград» для цього доведеться прибрати. Другий рівень - нинішній. Третій - естакада з бульвару Шевченка до вул. Басейної, з виходом до бульвару Л.Українки. Це дозволить якось розосередити транспортні потоки».

 
Коментарі (0)