ГоловнаНовини ЖКГТранспорт«Ненав’язливий» сервіс Укрзалізниці виводить пасажирів на мітинги

«Ненав’язливий» сервіс Укрзалізниці виводить пасажирів на мітинги

Вчора, 14 листопада, на станції електропоїздів «Святошин» в Києві відбулася зустріч самоорганізованих ініціативних груп пасажирів, невдоволених умовами перевезення в електричці

Вчора, 14 листопада, на станції електропоїздів «Святошин» в Києві відбулася зустріч самоорганізованих ініціативних груп пасажирів, невдоволених умовами перевезення в електричці сполученням Київ-Коростень.

Під скаргами до «Укрзалізниці» через грубі та неодноразові порушення обов'язків перевізника та прав користувачів послуг приміської залізниці зібрано вже понад 1 200 підписів.

«Якщо влада негайно не відреагує на скаргу пасажирів, то розпочнемо протестну кампанію», - заявили в оргкомітеті ініціативних груп.

За їхніми словами, необґрунтоване скорочення кількості поїздів та вагонів, регулярні запізнення електропоїздів, незадовільний санітарний та технічний стани платформ та рухомого складу, невчасне інформування пасажирів про зміни у розкладі та відмови на вимогу пасажира повертати гроші за придбаний квиток шкодять здоров'ю та завдають матеріальних збитків пасажирам.

«Від значного погіршення якості залізничного сполучення на ділянці Київ-Коростень (за останні півроку) страждають близько 100 тис. мешканців Ірпінської агломерації, 27 тис. Малина та 66 тис. Коростеня, адже значна частина населення працює та навчається у Києві», - йдеться у повідомленні.

«Переповнені вагони створюють небезпечні для життя та здоров'я умови, адже в тамбурах 5х2 м. стоїть до 25 людей; регулярні запізнення електропоїздів на 5-120 хв.; простої між станціями до 60 хв. призводять до численних запізнень на місця роботи та навчання», - пояснили організатори акції.

Вони також нагадали, що єдиним альтернативним транспортом є маршрутки, які коштують удвічі дорожче і також переповнені у години пік.

Джерело - ТСН

 
Коментарі (0)