За минулий рік, в цілому, через електронні канали було продано близько 22 мільйонів квитків.
У 2017 році через електронні сервіси пасажири придбали 41% залізничних квитків від загального продажу.
Про це повідомив на своїй сторінці у Twitter в. о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов, передає "Економічна правда".
"Загалом у минулому році через електронні канали було реалізовано майже 22 млн квитків, тоді як за 2016 рік – 16,7 млн (34 % від загального продажу)", - повідомив він.
Як повідомлялося раніше, з 16 січня поточного року розраховуватись за квитки у міжнародних касах ПАТ "Укрзалізниця" можна за допомогою платіжних карток.
Додамо, наразі "Укрзалізниця" планує розширювати мережу міжнародних залізничних кас.
Також нагадаємо, що з 18 січня на сайті ПАТ "Укрзалізниця" запрацювала функція придбання квитків з пересадками.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" планує підвищити вартість пасажирських перевезень на понад 20% в 2018 році.
Як відомо, у вересні 2017 року Кабмін обіцяв не піднімати ціни на квитки в поїздах, поки не зросте якість.
"Тарифи змінюватись не будуть", - заявляв тоді віце-прем'єр Степан Кубів.
А прем'єр Володимир Гройсман додав, що "мови не може бути про підняття тарифів на пасажирські перевезення".