ГоловнаНовини ЖКГТранспортМінрегіон: В Україні практично відсутня організована система велосипедного руху

Мінрегіон: В Україні практично відсутня організована система велосипедного руху

В Мінрегіоні мають намір зайнятися створенням перехоплюючих велопарковок біля станцій метрополітену.

На сьогоднішній день в Мінрегіоні займаються розробкою нових державних будівельних норми, зокрема, поки що вже внесено зміни в частині удосконалення системи велосипедного руху. 

Відповідні зміни містяться у новому ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій», повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook, передає прес-служба відомства.

«В Україні на відміну від багатьох країн Європи та світу практично відсутня організована система велосипедного руху — немає окремих велодоріжок та стоянок, перехоплюючих велопарковок, хоча це чудова альтернатива громадському транспорту. Щоб забезпечити велосипедний рух в Україні та поєднати його з існуючою транспортною мережею, у новому ДБН щодо планування та забудови територій передбачено організацію інфраструктури велосипедного руху, в тому числі, зазначається доцільність облаштування перехоплюючих велопарковок, зокрема біля станцій метро, автовокзалів та інших транспортно-пересадочних вузлів. На таких велопарковках можна залишити свій велосипед перед тим, як зайти у метро, або взяти його в оренду і потім залишити біля іншої зручної станції. Це те, що зараз успішно працює в Європі, і ми повинні це також впроваджувати», — сказав він.

Організація перехоплюючих велопарковок дозволить українцям заощаджувати час та кошти на проїзд, а також зменшить кількість заторів та автомобілів на дорогах, зробить вільнішим громадський транспорт.

Згідно з новим ДБН, кількість місць на перехоплюючих велостоянках визначається розрахунком: 0,1% від користувачів станції, але не менше ніж 10 паркомісць. Відстань від перехоплюючої велостоянки до входу на станцію не повинна перевищувати 30 м, в стиснених умовах дозволяється розташовувати велосипедну стоянку на відстані до 100 м від входу на станцію.

ДБН «Планування і забудова територій» затверджений і буде опублікований найближчим часом.

Проект розроблений на заміну ДБН 360-92** «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень», ДБН Б.2.4-1- 94 «Планування і забудова сільських поселень», ДБН Б.2.4-3- 95 «Генеральні плани сільськогосподарських підприємств», ДБН Б.2.4-4- 97 «Планування та забудова малих сільськогосподарських підприємств та селянських (фермерських) господарств», ДБН Б.1-2- 95 «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження і затвердження комплексних схем транспорту для міст України», СНиП ІІ-89- 80 «Генеральные планы промышленных предприятий».

 

 
Коментарі (0)