НАК «Нафтогаз України» витратить на рекламу в 2020-му році 33,8 млн грн. Відповідне оголошення на майданчику Prozorro монополіст розмістив 8 жовтня. Аукціон з вибору підрядника повинен відбутися 16 грудня 2019 року.
Замовник виділяє кілька напрямків, які переможцю тендера доведеться роз'яснювати українцям:
-Реформа ринку газу відповідно до третього енергопакету ЄС.
-Реформа корпоративного управління держпідприємств.
-Коммунікаціонная підтримка «Нафтогазу» в роботі з промисловими і побутовими споживачами.
-Підвищення інформованості побутових споживачів щодо можливостей більш ефективного використання енергоресурсів.
-Інформаційне супроводу трансформації групи «Нафтогаз».
В рамках загального замовлення підряднику потрібно буде розробити кілька маркетингових стратегій, виготовити мінімум шість відеороликів, а також 50 рекламних макетів для преси і ще чотири - для розміщення на бігбордах.
А також провести дві масштабні рекламні кампанії на загальнонаціональних телеканалах з охопленням аудиторії не менше 80%: з 15 лютого по 15 квітня 2020 го, а також з 15 серпня по 15 жовтня того ж року.