ГоловнаНовини ЖКГМістобудуванняНові ДБН: на найбільших українських трасах вже можна проєктувати SOS-станції

Нові ДБН: на найбільших українських трасах вже можна проєктувати SOS-станції

З 1 вересня на найбільших українських трасах вже можна проєктувати SOS-станції – вступили в дію нові будівельні норми
З 1 вересня 2019 року набрали чинності нові зміни у державні будівельні норми щодо проектування доріг загального користування. Вони ввели нову рекомендаційну норму – передбачати відповідні інженерні мережі для дорожнього технологічного зв’язку при реконструкції або новому будівництві доріг І категорії міжнародного значення. 
 
Це дасть змогу проектувати на трасах так звані SOS-станції — станції екстреного зв’язку для виклику необхідної допомоги або евакуатора.
 
Зазвичай за кордоном такі SOS-станції розташовуються кожні 500 м – 2 км вздовж траси для виклику необхідної допомоги: поліції, швидкої або евакуатора у разі екстреної ситуації на дорозі. У нових змінах до ДБН прописано рекомендація влаштовувати їх на найбільших українських трасах. 
 
Для проектування таких станцій, у першу чергу, необхідний відповідний технологічний зв’язок та мережі. Це і прописано у ДБН. Проте вже як саме вони будуть виглядати, як будуть укомплектовані, на якій відстані розташовані і через скільки часу мають прибути відповідні служби, вже має визначатися індивідуально проектувальниками на кожному конкретному об’єкті.
 
Зміни до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» вступили в дію з 1 вересня 2019 року. 
 
Державні будівельні норми – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів, вулиць і доріг відповідно до їх призначення.
 

 

 
Коментарі (0)