Новий заїзд на Дарницький міст працює вже чотири дні, але поки йому не вдається виконати його головне завдання - розвантажити міст Патона від заторів. Вчора вранці він стояв (правда, ввечері було вільно), а ось заїзд з Наддніпрянського шосе на міст Кирпи пустував, пише г. «Сегодня».
Водії кажуть, що до мосту поки не звикли, до того ж, тут є проблеми з дорожніми знаками.
«Тут проблема - розв'язка при в'їзді на міст з боку Березняків та вул. Сортувальної (Харківський масив). Чомусь головну дорогу, яка веде з вул. Сортувальної на міст, зробили другорядною. І автомобілі змушені гальмувати і пропускати авто з Березняків. Також на цій розв'язці ще й лівий поворот (для машин, які їдуть з центру по мосту і повинні повернути вліво на Березняки. - авт.), і машини звідти теж треба пропускати. При мені кілька разів виникала складна ситуація: водії не звертають увагу на знаки, вважаючи, що їдуть по головній, сигналять. Аварій тут не уникнути», - розповів таксист Володимир.
Ще одна проблема - у з'їзду з мосту на лівому березі. Із зустрічної смуги машини, які їдуть у бік центру, роблять лівий розворот. Як тільки на мосту з'явиться багато авто, тут явно буде виникати затор. Третя проблема - двосмугова дамба через озеро з боку вул. Сортувальної, яка веде до мосту і від нього. З трисмугового мосту авто впираються всього в одну смугу і тут же виникає затор.
Влада говорить, що всі проблеми постарається вирішити. «До 1 вересня ми розширимо дамбу до чотирьох смуг - по дві з кожного боку», - сказав начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин. А в КК «Київавтодор» пообіцяли, що найближчим часом займуться реконструкцією під'їздів до мосту, щоб зробити їх більш зручними для жителів Харківського масиву.
«Ми продовжимо вул. Урлівську, щоб з'єднати Сортувальну і Здолбунівську. Так буде зручніше добиратися до мосту», - сказав начальник КК «Київавтодор» Георгій Глінський.
У Київській ДАІ кажуть, що спостерігатимуть за рухом біля мосту, і якщо дійсно там будуть проблеми, то підкоригують знаки.