ГоловнаНовини ЖКГТранспортОмелян: Hyperloop обійдеться дешевше, ніж прокладка євроколії

Омелян: Hyperloop обійдеться дешевше, ніж прокладка євроколії

Будівництво Hyperloop буде обходитися дешевше, ніж прокладка євроколії, але в Україні є сенс займатися обома проектами

Будівництво Hyperloop буде обходитися дешевше, ніж прокладка євроколії, але в Україні є сенс займатися обома проектами. Про це розповів міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

"Це різні категорії повідомлення. Hyperloop в світі розглядається як зв'язок між аеропортом і містом або між аеропортами для швидкого доступу від одного об'єкта до іншого. Якщо це з'єднання аеропортів, то фактично зникає проблема межтермінального повідомлення, тобто, навіть кілька аеропортів можуть функціонувати як кілька терміналів ", - пояснив Омелян.

Міністр підкреслив, що Hyperloop може використовуватися і на довгих дистанціях.

"Саме тому ми працюємо над коридором Балтика - Чорне море. Але подивимося, наскільки швидкою буде ця технологія, яке вона отримає практичне застосування", - зазначив глава Мінінфраструктури.

Він нагадав, що зараз в світі працюють дві компанії, які розробляють технологію Hyperloop - Virgin Hyperloop One і Hyperloop Transportation Technologies. З останньої Україна підписала меморандум про співпрацю.

"Я радий, що Україна стала партнером, тому що ми можемо надати свої технологічні рішення і, таким чином, застовпити за собою нішу в світовому виробництві, що для мене надважливо. Я переконаний, що кілька міжнародних трас Hyperloop можуть пройти через Україну. Я хочу , щоб українські компанії були постачальниками частин або, можливо, цілого комплексу для технологій Hyperloop ", - поділився планами Омелян.

Міністр підкреслив, що з 2019 року в Дніпрі почнеться будівництво тестового майданчика Hyperloop.

"Далі побачимо, як швидко ми зможемо переконати Єврокомісію, інші органи з безпеки на транспорті у використанні вже в повсякденному житті цієї технології. За прогнозами Hyperloop Transportation Technologies, окупність Hyperloop - 12 років. Це дуже низький термін. Залізниця, до речі, не окупається ніколи. тобто, залізниця - це завжди державні інвестиції ", - розповів Омелян.

 

 
Коментарі (0)