Онлайн-дошки оголошень зазвичай використовуються для того, щоб швидко та зручно подати власне оголошення про продаж або послугу. Хоча лише цим її функції не обмежуються. Завдяки наявності можливості прямого контакту з покупцем такі дошки як, наприклад, AXL онлайн, можуть використовуватись для маркетингових досліджень. Окрім того, що сама платформа веде певну статистику перегляду оголошень, у тому числі за часом, завжди є можливість створити навіть фокус-групи з покупців або тих, хто зацікавився продуктом, але не придбав його.
Що дає використання фокус-груп?
Прямий контакт з покупцями або користувачами послуги дає можливість отримати ефективний та іноді неочікуваний фідбек. Це дуже важливо, особливо у таких випадках:
- підготовка редизайну або ребрендингу популярної продукції або послуги;
- налаштування параметрів рекламної кампанії;
- з'ясування основних потреб користувачів, які має задовольнити певний продукт.
Завдяки особливостям функціонування онлайн-дошки безкоштовних оголошень дають дуже репрезентативну вибірку за покупцями, тому це дуже цінний матеріал для досліджень. Навіть приватному користувачу можна застосувати кілька простих методів досліджень.
Переваги онлайн-дошок

Потенційна інформація, яка може бути отримана за допомогою фокус-груп, має можливість кардинально змінити не лише саме заплановане оголошення, але й підходи до його просування. Однією з найбільш помітних переваг такого формату є те, що такими дошками користуються всі групи населення, незалежно від віку, статі, зайнятості. Готуючи певний матеріал до реклами або маркетингової кампанії, варто взяти до уваги такі переваги саме формату дошки оголошень:
- люди можуть брати участь за власним графіком;
- представлено широке коло учасників із більшої демографічної групи;
- можна отримати потрібні відгуки за короткий час;
- саме дослідження ринку може проходити тривалий час, від кількох днів - до місяців та року;
- можливість спілкування сам на сам у чатах дає можливість відстежувати важливі моменти, які можуть бути пропущені у великих місцях або при проведенні масштабних опитувань;
- анонімність формату може полегшити збір чесних думок або даних щодо делікатних або суперечливих тем.
Особливості використання таких дошок можуть стати значною перевагою у багатьох випадках.
Мета дослідження ринку

Навіть якщо дошка безкоштовних оголошень потрібна для того, щоб подати одне оголошення - саме дослідження ринку допоможе зробити це ефективно. Щоб отримати корисний відгук, кожен користувач має врахувати безліч додаткових деталей - від дня тижня для розміщення певного виду продукту до запропонованих методів просування товару чи послуги.
Перш ніж скористатись такою послугою можна подивитись, які аналогічні об'яви вже розміщено, чи користуються вони популярністю, наскільки велика конкуренція саме у цій галузі. Важливо визначити, чим можна привернути увагу потенційних покупців - серед десятків однакових оголошень дуже важливо не загубитись. Тому варто користуватись не лише можливістю подати об'яву, але й зробити її помітною.