ГоловнаНовини ЖКГФінансування ЖКГОрендні дизельні генератори для будівництва

Орендні дизельні генератори для будівництва

Орендні дизельні генератори для будівництва - специфіка використання техніки в умовах сучасного будівництва

Відремонтовані автомобільні дороги в Луганській області знову потребують невідкладного ремонту. Автошляхи загального користування державного та місцевого значення зазнали значних руйнувань внаслідок порушення логістики транспортних перевезень через проведення АТО в регіоні. Про це повідомив начальник Служби автомобільних доріг у Луганській області  Анатолій Владико, передає прес-служба «Укравтодору».

«До війни значна частина перевезень відбувалася залізничним транспортом, зараз – автомобільним. Окрім того, майже весь вантажний потік перемістився на північ області, оскільки південна частина області не контролюється Україною, тому зараз рух здійснюється по дорогах місцевого значення, які не призначені для великовантажних машин», - сказав пан Владико.

Неймовірна спека також погіршує ситуацію. У денну пору доби  температура повітря вище + 38°C. Влітку через рух вантажівок з наднормовою вагою автомобільними дорогами утворюються значні деформації дорожнього покриття: колійність, просідання, здиблення, сітки тріщин.

Станом на 13 серпня 2015 року на дорогах державного значення у межах Луганської області ліквідовано ямковість площею понад 9,5 тисяч кв. м на 608 км.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, Мінінфраструктури очікує отримати десятки мільярдів гривень на ремонт доріг в Україні. Однак, у відомстві наголошують, що для цього необхідно створити спеціальний фонд. Крім цього, чиновники навіть розрахували механізм розподілу коштів.

Специфіка запуску будівельних проектів передбачає дуже серйозне ставлення до планування робочих процесів та строків їх реалізації. Непередбачена затримка поставки матеріалів через збої в логістиці призводять до простою на будівельному майданчику. Це в свою чергу тягне непередбачені затримки на інших ланках процесу, що в підсумку суттєво відбивається на фінансових показниках.

Безперервне забезпечення будівельного майданчику електроенергією є одним із важливих факторів стабільності бізнес процеса, а в деяких випадках і гарантування результату загалом.

Старт будівництва може, задля прискорення строків виконання робіт, може бути початим ще до підводу ліній електропередач до майданчика. Бо це потребує не тільки технічної реалізації, а й юридичного оформлення. Враховуючи ціну робіт з підведення та комерційні тарифи для підприємств, на початковому етапі вигідним рішенням може стати оренда дизельного генератора. Такі послуги надає компанія Dalgakiran, що незважаючи на війну продовжує свою працю по забезпеченню надіною технікою вітчизняний бізнес.

Переваги орендної техніки:

  1. Невелика ціна відносно купівлі обладнання;
  2. Відсутність очікування на підключення до мережі і як результат - старт робіт;
  3. Відповідальність компанії, що надає обладнання, за обслуговування генераторів;
  4. Можливість використання орендних генераторів в якості резервуючої потужності на випадок аварій на мережі.

В деяких випадках наявність дизельної електростанції на будівельному майданчику просто немає альтернатив. Є два яскравих приклада такого використання.

Перший - це резервне живлення будівництва у зимовий період, коли потрібно використовувати кабельну систему електричного підігріва залитого фунтадементу та бетонних конструкцій. Таку задачу виконали спеціалісти DALGAKIRAN для зведення новобудов в примісті Київа, де була створена система синхронізації роботи двох дизель-генераторів з системою автоматики, що контролювала показання мережі.

arenda_generatornogo_oborudovanija_dlja_stroitelnyh_rabot_v_zimnij_period_3.jpg

Другий приклад - пересувні асфальтобетонні заводи, що зводяться у місцях активної забудови мостів, доріг та іншої інфраструктури. Там де фізично неможливо в швидкий термін прокласти мережу електропередач, а короткий термін забудови потребує миттєвого рішення. Елементарна економіка - возити асфальт чи цемент за 50 кілометрів від будівництва або зводити лінію електропередач на декілька кілометрів (враховуючи проектну документацію та всі необхідні дозволи) просто не рентабельно. Оскільки умови дорожнього будівництва частіше за все відповідають цим умовам - оренда дизель-генераторів раціональний крок.

2.webp

 

 
Коментарі (0)