ГоловнаНовини ЖКГФінансування ЖКГ«Ощадбанк» вводить комісію за оплату послуг ЖКГ

«Ощадбанк» вводить комісію за оплату послуг ЖКГ

З другої спроби, «Ощадбанк» з 29 березня вводить комісію за прийом у касі платежів за житлово-комунальні послуги
Комісію у 3 грн за прийом платежів ЖКГ Ощадбанк намагався встановити ще в листопаді 2016 року — вона повинна була вступити в силу з 1 грудня.
 
Але після втручання президента Петра Порошенка банк «відклав» введення комісії до тих пір, поки не «розробить механізм, який дозволить залишити безкоштовної оплату комунальних послуг для найменш забезпечених верств населення.
 
З другої спроби, «Ощадбанк» з 29 березня вводить комісію за прийом в касі платежів за житлово-комунальні послуги.
 
«Комісія за комунальні платежі в касах банку залежить від наявності укладених договорів між постачальниками послуг і банком і може незначно відрізнятися в залежності від регіону. При цьому вона є найнижчою на банківському ринку і має на меті забезпечити беззбитковість проведення операцій. В Києві така комісія виключно для готівкових платежів в касах з 29 березня становить 3 грн», — повідомили в прес-службі Ощадбанку.
 
В держбанку нагадують, що вже «протягом двох місяців київські відділення обробляють значно збільшена кількість комунальних платежів у зв'язку з відмовою від Укрпошти проведення платежів ГІОЦ».
 
«Наголошуємо, найменш соціально захищена категорія, пенсіонери, зможуть сплачувати комунальні платежі через каси банку БЕЗ комісії при розрахунку пенсійною карткою Ощадбанку», — повідомили в Ощадбанку.
 
Інші клієнти Ощадбанку, а також пенсіонери, які не є клієнтами держбанку, повинні платити в касі комісію.
 
Фактично держбанк таким чином закликає інших пенсіонерів-киян переходити до нього на обслуговування, обіцяючи «безкоштовне оформлення пенсійної картки Ощадбанку».
 
У інших споживачів без комісії Ощадбанку приймає платежі лише через дистанційні канали платежів:
 
— інформаційно-платіжні термінали Ощадбанку (як готівкою, так і картою банку) — в Києві їх понад 400;
 
— «комунальне додаток» мобільного та інтернет-банкінгу «Ощад 24/7» — понад 1,26 млн клієнтів Ощадбанку є користувачами Ощад24/7;
 
— сайти ГІОЦ (власникам «Картки киянина» і «Моєї картки») — емісія «Картки киянина» вже склала близько 500 тис карт, «Моєї карти» в Києві – 150 тис.
 

«На початок 2017 року ми зафіксували, що вже 50% платежів проходить через дистанційні канали, а не через касу (в 2014 році цей показник був на рівні 20%)», — повідомили в Ощадбанку. 

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
01 Квітня 2017 p. 21:31
Ощадбанк бере 3-5 грн. додаткової плати (за приймання платежу) за одну квитанцію, але не за кожну -- за деякі квитанції додаткова плата зараз не береться. А тепер Ощадбанк буде брати 3 грн. вже ЗА КОЖНУ квитанцію. Тобто, це здирництво не припиняється, а навпаки, збільшується.