Вибираємо літні шини

Для стабільної експлуатації легкової машини в жаркий період, обов'язково потрібно установка на колісні диски профільних літніх шин

Для стабільної експлуатації легкової машини в жаркий період, обов'язково потрібно установка на колісні диски профільних літніх шин. Якщо вони зносяться, то можна досягти деякої економії палива, але керованість авто різко постраждає і машина може потрапити в аварію. Даний вид проблеми вирішується вибором правильних літніх шин.

Найбільш затребуваними вважаються низькопрофільні автомобільні шини, у яких висотна складова борту рідко перевищує 50 мм. Але найчастіше на ринку можна зустріти моделі, у яких даний показник варіюється в межах 25-45 мм. Розпізнати профіль у покришки вважається дуже легкою справою - потрібно уважно дивитися на абревіатуру. Якщо у покришки є значення у вигляді 205/45 R16, то висота біля борту буде становити не менше 92 мм. На практиці це означатиме одне - машина зможе найкращим чином утримуватися на трасі на високих швидкостях. І покришка зможе краще витримувати удари помірної сили на дорогах з поганим покриттям.

гума

Решта значення будуть наочно підказувати, що гума відноситься до класу радіальних, у яких корд розташовується «правильно», тобто по діагоналі. А остання цифра вкаже на діаметр. При цьому низькопрофільні шини мають серйозним індексом швидкості, який в кращих версіях може досягати всіх 240 км / ч.

Але якщо водієві доведеться їздити на зовсім «убитих» дорогах, має сенс встановлювати альтернативну гуму у вигляді універсальних версій. Вони цінні тим, що мають куди більшу висотою профілю, що трохи знижує рівень управління авто, але дозволяє гумі витримувати вже серйозні удари. Можна бути впевненим, що утворення шишок, які спостерігалися у старих версій шин, в них фіксуватися не буде.

Індекс вантажопідйомності даних шин часто перевищує 500 кг, що гарантує на практиці одне - машину можна завантажувати за максимальним значенням, гума почне нагріватися, але обов'язково за рахунок термостійкості і міцності залишиться цілою.

Недарма, більшість водіїв намагаються вибирати саме вищевказані покришки для вітчизняних доріг.

Льотна гума зустрічається в продажу як з асиметричним, так і симетричним малюнком протектора. Найбільш популярними вважаються останні, які, у міру зносу протектора, можна вільно переставляти з передніх коліс на задні. І така гума непогано поводиться на більшості сухих доріг. Якщо потрібно поганяти на мокрому асфальті і відчувати себе в безпеці, краще встановлювати на колеса покришки з асиметричним малюнком, у яких одна частина безпосередньо відповідає за вологе асфальтове покриття, а інша - за сухе. Якщо встановити цю гуму правильно (стрілка повинна вказувати вперед), то машина буде мати однаково хороше управління як на мокрій, так і на сухій трасі.

 
Коментарі (0)