ГоловнаПублікаціїОпалювальний сезон 2019-2020Покрокова інструкція з оформлення субсидії через Інтернет

Покрокова інструкція з оформлення субсидії через Інтернет

Міністерство соціальної політики України нагадує покрокову інструкцію з оформлення субсидії онлайн. Субсидію можна отримати без особистого відвідування управління соціального захисту.
Міністерство соціальної політики України нагадує покрокову інструкцію із оформлення субсидії онлайн. 
 
Для оформлення субсидії через мережу Інтернет потрібно:
 
1-й крок:  зайти на сайт Мінсоцполітики у рубрику "Е-Сервіси", де обрати "Субсидії", після чого система автоматично переводить на сайт субсидій, де потрібно заповнити форму, а саме обрати 1 з трьох способів реєстрації.
 
 
 
На стартовій сторінці системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії, заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу.
 
 
У разі обрання "реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом" та "реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID", подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.
 
У разі обрання "реєстрація або вхід за адресою електронної пошти" зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).
 
2-й крок:
 
Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:
  • Заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку),
  • Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії
 
 
 
 
Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних, та подати документ.
 
Результат
 
В результаті на електронну адресу надійде повідомлення:
 
1) вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер - 1111111111111. Про всяк випадок його потрібно зберегти.
2) Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який зазначений при заповненні електронної форми.
3) У разі, якщо заявник не використовував електронного цифрового підпису, доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.
4) Найближчим часом співробітники зв’яжуться з заявником, аби узгодити дату і час візиту.
5) До цього листа також додані копії поданих заявників документів.

Нагадаємо, з 1 жовтня в Україні змінюється механізм виплати субсидій на оплату житлово-комунальних послуг. Згідно із змінами, тепер одержувач субсидії зможе самостійно обирати, куди перераховуватимуться кошти: один із уповноважених банків чи виплатні об’єкти "Укрпошти" (каси у відділеннях чи доставка поштарем до дому).  

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
17 Жовтня 2019 p. 21:50
Пенсіонери отримують пенсію, а тим часом багато осіб непенсійного,  але  вже  досить  похилого    (за  50)   віку  взагалі не мають ні зарплат, ні пенсій: звільнені з попереднього місця роботи у зв"язку з різноманітними "ліквідаціями" держпідприємств; тобто стали безробітними з ініціативи держави і по незалежним від  них   причинам - і цю  категорію  безробітних  порошенківська  влада  позбавила  субсидій.... То  може  новий  президент  виправить    маразм   попередника,