Міністерство соціальної політики України нагадує покрокову інструкцію із оформлення субсидії онлайн.
Для оформлення субсидії через мережу Інтернет потрібно:
1-й крок: зайти на сайт Мінсоцполітики у рубрику "Е-Сервіси", де обрати "Субсидії", після чого система автоматично переводить на сайт субсидій, де потрібно заповнити форму, а саме обрати 1 з трьох способів реєстрації.
На стартовій сторінці системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії, заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу.
У разі обрання "реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом" та "реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID", подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.
У разі обрання "реєстрація або вхід за адресою електронної пошти" зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).
2-й крок:
Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:
- Заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку),
- Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії
Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних, та подати документ.
Результат
В результаті на електронну адресу надійде повідомлення:
1) вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер - 1111111111111. Про всяк випадок його потрібно зберегти.
2) Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який зазначений при заповненні електронної форми.
3) У разі, якщо заявник не використовував електронного цифрового підпису, доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.
4) Найближчим часом співробітники зв’яжуться з заявником, аби узгодити дату і час візиту.
5) До цього листа також додані копії поданих заявників документів.
Нагадаємо, з 1 жовтня в Україні змінюється механізм виплати субсидій на оплату житлово-комунальних послуг. Згідно із змінами, тепер одержувач субсидії зможе самостійно обирати, куди перераховуватимуться кошти: один із уповноважених банків чи виплатні об’єкти "Укрпошти" (каси у відділеннях чи доставка поштарем до дому).