З початку року територіальні органи Госпродпотребслужби отримали понад 17,9 тисячі скарг, пропозицій і звернень від споживачів, 43% з них - щодо якості комунальних послуг. Про це повідомляється на сайті відомства.
37% звернень споживачів стосувалися низької якості непродовольчих товарів, 5% - про неналежну якість продовольчих товарів, 2% - про банківські і фінансові послуги.
Інші заяви стосувалися покупок в Інтернеті, поза торговельними приміщень або офісів і при оформленні угоди на відстані.
Після розгляду заяв Госпродпотребслужба повернула споживачам 7,6 млн. Грн. за оплату товарів та послуг низької якості.
Відомство зазначило, що сьогодні ведуть роботу над діджіталізаціей подачі і обробки заяв споживачів, щоб підвищити їх зручність.