ГоловнаНовини ЖКГТранспортПотяги Skoda ремонтуватимуть на Запорізький електровозоремонтний завод

Потяги Skoda ремонтуватимуть на Запорізький електровозоремонтний завод

Ремонт першого поїзда може зайняти півроку, другого - три місяці

АТ "Укрзалізниця" планує виконати капітальний ремонт двох своїх електропоїздів EJ675 Skoda City Elephant на потужностях Запорізького електровозоремонтного заводу (ЗЕРЗ) в партнерстві з Skoda Transportation.

Про це повідомляє ЦТС з посиланням на Магістраль.

В рамках майбутньої реалізації даного проекту представники чеської компанії відвідали підприємство в Запоріжжі і провели переговори з менеджментом АТ УЗ.

Відзначається, що член правління "Укрзалізниці" Франтішек Буреш раніше затвердив рішення про відновлення співпраці з Skoda Transportation в питанні капремонту двох поїздів УЗ, вироблених чеською компанією.

"Освоєння колективом ПрАТ" ЗЕРЗ "нового виду виробничої діяльності не тільки заощадить Україні чималу суму валюти, але і приверне ремонтні та будівельні технології світового рівня, які, до речі, будуть задіяні і в інших проектах залізничної компанії. З цією ж метою ведемо переговори з керівництвом Skoda Transportation про стажування наших співробітників ", - заявив Буреш.

У свою чергу Іво Гурняк, директор з продажу Skoda Transportation, сказав: "Зараз ми переконалися: ПрАТ" ЗЕРЗ "здатний капітально відремонтувати поїзда серії EJ675. Залишилося обговорити деталі. Чи готові допомагати інженерним, технічним і технологічним супроводом, постачанням необхідних запасних частин, брати участь в залученні фахівців з тих робіт, які самі не виконуємо, а також у випробуваннях оновлених потягів. Вважаю, що ремонт першого поїзда триватиме приблизно півроку, поки фахівці отримають необхідний досвід і вирішаться всі організ аціонного питання. Наступний можна оновити вдвічі швидше ".

За словами директора філії Ужское Сергія Лейбука, зараз УЗ близька до початку реалізації проекту "на 90%".

Нагадаємо, що раніше "Укрзалізниця" повідомляла міжнародні тендери на ремонт двох електропоїздів Skoda City Elephant, але отримані цінові пропозиції компанію не задовольнили. "Я категорично проти того, щоб компанія платила 200 млн грн іноземним компаніям, маючи при цьому власні потужності з ремонту локомотивів в Запоріжжі", - заявляв з цього приводу Франтішек Буреш.

 

 
Коментарі (0)