ГоловнаНовини ЖКГТранспортПриміські електрички повинні фінансуватися з міських бюджетів - Мінінфраструктури

Приміські електрички повинні фінансуватися з міських бюджетів - Мінінфраструктури

Місцеві органи влади повинні почати фінансувати приміське залізничне сполучення

Місцеві органи влади повинні почати фінансувати приміське залізничне сполучення. Самостійно «Укрзалізниця» не зможе реанімувати електрички. Про це в інтерв'ю DATA.UA розповів міністр інфраструктури Володимир Омелян.

«Єдиний вихід - це відверта розмова з міською владою. Якщо вони хочуть мати міські електрички, то це спільний бізнес з УЗ. Якщо місто хоче дешеві квитки для соціально незахищеного населення, повинен надати компенсацію за них. Тут я повністю на стороні залізниці. Я не готовий підтверджувати ті цифри збитків, які вони наводять, але це точно збиткова сфера у всіх країнах », - говорить він.

Крім того, «Укрзалізниця» не може підвищувати тариф на перевезення без узгодження з міською владою. Проїзд в електричці коштує в кілька разів дешевше, ніж автобусним або автомобільним транспортом. Єдиний проект, який сьогодні фінансується за рахунок засобі з місцевого бюджету - це «Міська електричка» в Києві.

«У випадку з Троєщиною - це повна відповідальність КМДА, це їх проект« Міська електричка », вони повинні забезпечити якісний сервіс по цьому маршруту. Все інше - це головний біль «Укрзалізниці» Зараз проїзд в електричці може коштувати 15 гривень, тоді як автобусом - 80 гривень», - каже міністр.

Приклад Києва не можна назвати успішним - жителі передмістя столиці регулярно скаржаться на затримки електричок, а рухомий склад, який курсує за маршрутом, вимагає капітального ремонту.

У 2018 році «Укрзалізниця» збільшила обсяг капітальних ремонтів з продовженням терміну служби приміських електропоїздів, модернізувавши 15 складів, тоді як у 2017 році було оновлено 66 секцій.

 

 
Коментарі (0)