ГоловнаНовини ЖКГПротяжність ліній метро Києва планують збільшити на 37,6 км

Протяжність ліній метро Києва планують збільшити на 37,6 км

До 2020 року протяжність ліній метро Києва планується збільшити на 37,6 км. Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили в перс-службі Мінінфраструктури. Міністерство інфраструктури України підготувало проект розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції Програми будівництва та ро

До 2020 року протяжність ліній метро Києва планується збільшити на 37,6 км.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили в перс-службі Мінінфраструктури.

Міністерство інфраструктури України підготувало проект розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції Програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2011-2020 роки». Проект пройшов погодження в установленому порядку зацікавленими міністерствами та органами місцевого самоврядування – відтак готується відповідний пакет документів для подання на розгляд до Кабінету Міністрів України.

Схвалення Концепції дозволить розробити на її основі Державну програму будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2011-2020 роки, виконання завдань якої надасть можливість забезпечити потребу населення Києва, Дніпропетровська, Донецька та Харкова, а також їх приміських районів у високоякісних і доступних перевезеннях.

Згідно із запропонованою Концепцією у столиці передбачається збільшити експлуатаційну довжину ліній київського метрополітену на 37,6 км: відтак показник довжини ліній метро на один мільйон жителів буде доведено до 30 км. У мережі столичного метрополітену пропонується додатково ввести в експлуатацію 26 станцій, чотири пересадочних вузли, два входи (виходи) на діючих станціях, другу чергу електродепо «Харківське», три електродепо, майстерні з ремонту ескалаторів, колію для обкатки вагонів довжиною 1,2 км та тягово-понижувальну підстанцію.

У Дніпропетровську заплановано ввести у дію другу пускову дільницю метрополітену від станції «Вокзальна» до станції «Жовтнева» у складі трьох станцій довжиною 4,01 км, завдяки якій центр міста буде з'єднано з потужним транспортним вузлом. Згідно з розрахунками, сумарна річна економія витрат на експлуатацію міського наземного транспорту з урахуванням зменшення тривалості поїздок пасажирів у разі експлуатації метрополітену складе близько 9,1 млн грн.

 
Коментарі (0)