ГоловнаНовини ЖКГСервіс комунальників занадто ненав'язливий – опитування

Сервіс комунальників занадто ненав'язливий – опитування

У той же час, 22,7% респондентів позитивно оцінюють реакцію працівників комунальних служб в питаннях вирішення виниклих проблем. Ще 18,2% респондентів відзначають, що працівники комунальних охочіше беруться за роботу лише після грошового заохочення. А 13,6% людей, що взяли участь в опитуванні, впе

У той же час, 22,7% респондентів позитивно оцінюють реакцію працівників комунальних служб в питаннях вирішення виниклих проблем. Ще 18,2% респондентів відзначають, що працівники комунальних охочіше беруться за роботу лише після грошового заохочення. А 13,6% людей, що взяли участь в опитуванні, впевнені, що «достукатися» до комунальників можна тільки після неодноразових звернень. Така ж кількість людей воліють взагалі не звертатися до працівників комунальних підприємств.

 
Коментарі (0)