ГоловнаНовини ЖКГАльтернативна енергетикаШкола виживання по-харківськи: як оминути дорогі маршрутки

Школа виживання по-харківськи: як оминути дорогі маршрутки

Вартість проїзду в харківських маршрутках неухильно зростає. Днями ціни на квитки виросли відразу на чотирьох маршрутах, які обслуговують Баварію і Салтівку. Тепер за поїздку в 303-й маршрутці, яка курсує від ст. метро «Наукова» до Баварії, доведеться викласти 3 грн, хоча ще недавно цей

Вартість проїзду в харківських маршрутках неухильно зростає. Днями ціни на квитки виросли відразу на чотирьох маршрутах, які обслуговують Баварію і Салтівку.

Тепер за поїздку в 303-й маршрутці, яка курсує від ст. метро «Наукова» до Баварії, доведеться викласти 3 грн, хоча ще недавно цей маршрут вважався чи не найдешевшим – пасажири платили всього 2,25 грн. Подорожчав проїзд і в 238-й маршрутці (возить пасажирів від ст. метро «Історичний музей» до пр-ту Ілліча), тут на квиток накинули 50 коп. Вартість проїзду тут також 3 грн.

Найменше – 25 коп. – додали в ціні перевізники, які обслуговують 54-й (ст. метро «Героїв праці» – вул. Дружби народів) і 41-й (ст. метро «Героїв праці» – вул. Наталії Ужвій) маршрути. Перевізники запевняють, що всі узгодження в мерії пройшли ще навесні, а накинути ціну раніше заважали конкуренти.

«На нашому маршруті, де їздить триста третій автобус, працює ще один перевізник, – розповіли в компанії-перевізнику. – Навесні конкуренти почали спеціально занижувати ціну. Якби ми в цей час підняли вартість проїзду, то втратили б клієнтів і опинилися в збитку, тому, незважаючи на тимчасові втрати, довелося тримати низьку ціну. І тільки коли конкуренти змінили цінники у бік збільшення, то ж саме змогли зробити і ми».

Пасажири до подорожчання виявилися не готові, тому воліють ходити пішки. Для тих, хто не готовий платити за проїзд дорожче, є можливість їздити всього за 50 коп., правда, без зручностей. Ми відшукали десяток соціальних маршрутів, де, незалежно від статусу і достатку, всі пасажири платять всього півгривні. Правда, для того, щоб покататися «з вітерцем», автобус доводиться чекати 15 хвилин, а то й цілу годину.

Якщо пасажирам соціальні автобуси в радість, то перевізники від такого навантаження не в захваті, адже отримали по одному-два маршрути на додачу за умовами тендера. «Від цих маршрутів потрібно позбавлятися, це пережиток радянських часів, - каже голова асоціації автоперевізників Микола Шевченко. - Ці маршрути не окупають навіть палива. В кінцевому підсумку витрати на утримання цих маршрутів лягають на плечі пасажирів інших – не соціальних маршрутів».

Джерело – газета «Сегодня»

 
Коментарі (0)