Дуже скоро чиновники харківської мерії опиняться під пильним відеоспостереженням, а на робоче місце зможуть потрапити лише за допомогою спеціальних ключів доступу. У міськраді наполягають, що таким чином підвищаться заходи безпеки в муніципалітеті, а також трудова дисципліна серед держслужбовців.
На те, що всередині і ззовні будівлі на пл. Конституції, 7, потрібно не тільки повісити нові камери, але й збільшити кількість «очей», а всім співробітникам виконкому видати спеціальні ідентифікаційні персональні ключі-карти, погодилися депутати міськради, виділивши на ці цілі на останній сесії 450 тис. грн (всього на програму інформатизації – 2,7 млн грн в 2011-му. – Авт.). Зараз у мерії працює три диспетчерських пульта і 32 відеокамери. Їх, за словами директора департаменту інформаційно-комп'ютерного забезпечення Олександра Фетісенка, недостатньо, та й якість зображення не надто добра. А нова техніка, яка з'явиться по периметру будівлі мерії, наприклад, буде ідентифікувати номери машин, що в'їжджають на територію муніципалітету. Якщо відеокамера помітить якийсь підозрілий предмет або зафіксує тривожну ситуацію, то відразу ж «відсигналить» на пульт диспетчера.
Хочуть в міськраді контролювати і робочий час співробітників. За допомогою персональних ідентифікаційних ключів-карт можна буде відстежити, о котрій людина прийшла на роботу, пішла додому, чи перебувала взагалі на робочому місці. «Колись у міськраді була подібна система. Але там не фіксувався час приходу і відходу. Можна було відлучитися серед робочого дня по своїх справах, а тепер це навряд чи вийде», - пояснюють у міськвиконкомі. Простим харків'янам, за словами Фетісенка, видаватимуть тимчасові пластикові пропуски. «Їх можна буде отримати в обладнаному бюро перепусток, за пред'явленням документа, що посвідчує особу. Коли відвідувач буде залишати будівлю, система автоматично вилучить виданий пропуск. Він потрапить назад в бюро для подальшого використання після обнулення», - говорить О.Фетісенко.
Ще одним з пунктів програми інформатизації Харкова є заміна паперу на ноутбуки, але впроваджувати її будуть точно не в 2011 році. У перспективі, згідно з документом, такий обмін потрібен не тільки для оперативного інформування депкорпусу. «Закупівля ноутбуків за кількістю складу депкорпусу (в міськраді 100 обранців. – Авт.), розробка програмного забезпечення... дозволять скоротити витрати міськбюджету на тиражування потрібної кількості копій документів», - йдеться в програмі. Міські обранці згодні з економією, але не зі зручністю такої заміни. «Звичне є звичне, папір під рукою, дістав за номером проект рішення, прочитав. А так буде незручно», - зауважив депутат від ПР Ігор Вировець.
Джерело – газета «Сегодня»