ГоловнаНовини ЖКГСтоличні мости відремонтують раніше, ніж пішоходи впадуть у Дніпро?

Столичні мости відремонтують раніше, ніж пішоходи впадуть у Дніпро?

У Києві одразу кілька мостів почали поступово руйнуватись. На тротуарі моста Метро, що з'єднує правий берег з Гідропарком, останнім часом з'явилося ще кілька великих дірок на додаток до тих, що були раніше, повідомляє газета «Сегодня».До редакції звернулися схвильовані водії, які щодня перетинають п

У Києві одразу кілька мостів почали поступово руйнуватись. На тротуарі моста Метро, що з'єднує правий берег з Гідропарком, останнім часом з'явилося ще кілька великих дірок на додаток до тих, що були раніше, повідомляє газета «Сегодня».

До редакції звернулися схвильовані водії, які щодня перетинають перехід через Дніпро і стоять у багатогодинних пробках біля аварійних ділянок. Ще більше дірок на тротуарах з'явилося на Русанівському метромосту, який продовжує міст Метро і з'єднує Гідропарк з лівим берегом. Місцеві жителі кажуть, що в 1960-х роках величезна балка моста вже падала, і вони бояться, що цього разу подібне може повторитися. Якщо для автомобілів такі провали не надто небезпечні, то пішоходи можуть запросто опинитися у Дніпрі.

У «Київавтодорі» про проблеми знають і говорять, що на мости чекає капремонт. Але для початку ремонтних робіт необхідно пройти низку процедур. Проект реконструкції Моста Метро вже пройшов експертизу. Вартість капремонту оцінили в 180 млн грн. За ці гроші аварійні тротуари повністю розберуть, знімуть шар дорожнього покриття до балок, розширять проїжджу частину на один метр за рахунок тротуарів, які зовсім зникнуть.

«Цей міст обмежено працездатний, але не аварійний. У цьому році передбачена його комплексна реконструкція», - розповів газеті головний інженер КК «Київавтодор» Василь Мельниченко. Попередньо, ремонт розпочнеться до кінця цього року. Русанівський метроміст в цьому році планують комплексно обстежити, а потім відремонтувати.

А в Гідропарку скоро почнуть ремонт Венеціанського мосту. Нагадаємо, на одному з його пішохідних тротуарів зруйнувалися дві величезні бетонні плити розміром 3х1,5 м, ще кілька плит провисло. Тротуар закрили, але багато хто по ньому продовжує ходити. У «Київавтодорі» повідомили, що вже оголошено тендер, аби обрати підрядника. Проект майже готовий. Виходячи з нього, аварійну праву частину мосту демонтують і заново побудують, частково демонтують і ліву частину, зміцнять несучі конструкції.

На момент ремонту, який розпочнеться в наступному місяці, міст повністю закриють. Відкрити обіцяють через півроку.

 
Коментарі (0)