ГоловнаНовини ЖКГАльтернативна енергетикаСтоличним ринкам «Троєщина» та «Петрівка» прийшов кінець

Столичним ринкам «Троєщина» та «Петрівка» прийшов кінець

На «Троєщині», «Петрівці», «Святошино» та інших ринках стає все більше порожніх торгових точок. Продавці кажуть, що господарі йдуть в торгові центри. Мовляв, ціна за оренду приблизно така ж, а комфорту як для покупців, так і для них самих набагато більше, пише &la

На «Троєщині», «Петрівці», «Святошино» та інших ринках стає все більше порожніх торгових точок. Продавці кажуть, що господарі йдуть в торгові центри. Мовляв, ціна за оренду приблизно така ж, а комфорту як для покупців, так і для них самих набагато більше, пише «Сегодня».

В адміністрації ринку «Троєщина» підтверджують: не те що десятки, сотні точок зараз пустують. «У кого було два-три місця, залишають одне, у кого було одне - закривають. І це незважаючи на те, що ми оренду не збільшували. У нас орендувати точку можна в середньому за ціною від 700 до 2,5 тис. грн, в залежності від категорії торгового місця», - сказали в адміністрації.

Та ж ситуація і на інших речових ринках: «Петрівці», «Святошино». Продавці відверто кажуть: речовим ринкам у столиці прийшов кінець.

Торгівля з ринків переміщається в невеликі торгові центри, яких стає все більше на околицях, у спальних районах. Якщо на речових ринках ціна за квадратний метр становить від 300 до 500 грн (точка - 2,5-5 кв. м), то в дрібних ТЦ вона майже така ж - від 200 до 500 грн. Влаштуватися в центральних і розкручених ТЦ обійдеться набагато дорожче - до 1500 грн за кв. м, але там місць майже немає. «Навіть у таких дрібних центрах зараз покупців більше, ніж на ринку. Та й перевірок менше, прямо скажемо», - каже нам один з продавців на «Петрівці».

Експерти підтверджують тенденцію. «З'являється все більше брендових магазинів, які пропонують величезні знижки, а значить ринок уже не може запропонувати більш низьку ціну, що було раніше. Другий плюс - це зручність. Наприклад, на торгівлю в ТЦ ніколи не впливає погодний фактор. А на ринку в мороз або в дощ не кожен захоче штани міряти», - пояснює приватний підприємець Віктор Фесюра. Керівник проектів Української торгової гільдії Світлана Обміняна каже, що зараз торговці з ринків, щоб утримати клієнта, готові навіть змінювати свій бізнес: «Вони готові купувати франчайзинг, щоб представляти якийсь бренд, готові вкладати гроші в дизайн магазину».

 
Коментарі (0)