ГоловнаНовини ЖКГТри райони міста Миколаєва можуть залишитися без перевізника сміття

Три райони міста Миколаєва можуть залишитися без перевізника сміття

ТОВ «Грінко-Миколаїв» звернулося до громадськості з відкритим листом у зв'язку з критичною ситуацією, яка склалася сьогодні на ринку комунальних послуг міста. За даними компанії, вона викликана критичною заборгованістю міста за послуги з вивезення сміття.«На сьогоднішній день сумарна заборгованість

ТОВ «Грінко-Миколаїв» звернулося до громадськості з відкритим листом у зв'язку з критичною ситуацією, яка склалася сьогодні на ринку комунальних послуг міста. За даними компанії, вона викликана критичною заборгованістю міста за послуги з вивезення сміття.

«На сьогоднішній день сумарна заборгованість абонентських служб Заводського, Ленінського та Корабельного районів Миколаєва, а також ЖКП «Південь »перед ТОВ « Грінко-Миколаїв» досягла 1,856 млн грн. Така сума заборгованості означає фактично, що підприємство два місяці обслуговувало місто абсолютно безкоштовно», - наголошується у відкритому листі, текстом якого володіє ІА «Україні Комунальна».

За даними компанії, ТОВ «Грінко-Миколаїв», по суті, є сьогодні кредитором абонентських служб згаданих районів міста, а також ЖКП «Південь».

«Ми інвестуємо власні кошти у благоустрій міста. Натомість заборгованість не тільки не зменшується - вона постійно зростає. І наразі сума боргу досягла критичної позначки, при якій підприємство опинилося на межі працездатності, - наголошується в листі. - Зараз ми змушені привселюдно заявити, що власних коштів підприємства недостатньо для підтримки його роботи. У будь-який день сміттєвози ТОВ «Грінко-Миколаїв» можуть не виїхати на маршрути - їх просто не буде чим заправити і не буде за що відремонтувати. Та й відходи нікуди буде відвозити, оскільки полігон безкоштовно їх не приймає. Три райони міста можуть залишитися без перевізника твердих побутових відходів».

У компанії стверджують, що Миколаїв опинився на межі катастрофи через нераціональну системи взаємовідносин між виконавцями та споживачами. З підрядниками (у тому числі з «Грінко-Миколаїв) розраховуються абонентські служби, які, в свою чергу, повинні вести роботу з населенням: враховувати обсяг наданих послуг, контролювати наявність договорів і оплату.

«Абонентські служби - це структура, у якої є ціла гора обов'язків, але яка не несе жодної відповідальності. Вони бадьоро рапортують на нарадах про проблеми, пов'язані із заборгованістю, але нічого не роблять для вирішення цих проблем (натомість саме для цього вони, по суті, і були створені)», - вважають в «Грінко-Миколаїв».

У листі компанії також наголошується, що замість того, щоб повертати старі борги, влада просто хоче змінити перевізника. Зокрема, у листі наводиться приклад Ленінського району, адміністрація якого нібито буквально днями заявила про плани зміни перевізника, звинувативши «Грінко-Миколаїв» в недобросовісності.

«Мовляв, не хвилюють Грінко скарги людей, і навіть постанови про накладення штрафу прийняли. А от про те, що сьогодні борг абонслужби Ленінського району та ЖКП «Південь» перед «Грінко-Миколаїв» досяг 758,9 тис. грн, і при цьому ми з усіх сил продовжуємо виконувати взяті на себе зобов'язання, тихо промовчали», - наголошується у відритому листі компанії.

Спроби змінити перевізника були, за даними «Грінко-Миколаїв», і в Корабельному районі.

Звертаючись з відкритим листом до громадськості, в компанії сподіваються, що в Миколаєві «все-таки будуть створені ринкові механізми, погашена заборгованість і налагоджена ефективна система роботи».

 
Коментарі (0)