ГоловнаНовини ЖКГТранспортТривалість та собівартість рейсу вантажного потяга до Китаю потрібно зменшити

Тривалість та собівартість рейсу вантажного потяга до Китаю потрібно зменшити

Уряд наполягає на скорочення тривалості рейсу потяга новим «Шовковим шляхом». Також, потрібно зменшити собівартість перевезень, адже зараз вартість вища, ніж через Росію.

Тривалість рейсу потяга Україна-Грузія-Азербайджан-Казахстан-Китай потрібно скоротити до десяти днів та знизити собівартість перевезень. Про це заявив Прем'єр-міністр Арсеній Яценюк.

«Добре, що цей потяг йшов 15 днів, а не 30, але після того коли проаналізована вся складова його проходження, необхідно скоротити термін. Якщо це вдасться зробити до 10 днів, це додатково дасть можливість компенсувати витрати на новий транзитний шлях», - сказав він.

Також, Глава Уряду додав, що вартість перевезення одного контейнера в середньому коштує 5,5 тис. дол., що дещо дорожче, ніж стандартний шлях транзиту через Росію.

«Але в тому випадку, якщо ми завантажимо цей поїзд і далі буде такий інтерес в українського і європейського бізнесу до нового шляху постачання товарів - це дасть можливість суттєво зменшити собівартість перевезення одного контейнера», - зазначив Прем’єр.

Нагадаємо, Україна запустила тестовий контейнерний поїзд у Китай за новим маршрутом «Шовкого шляху» в обхід Росії. Експериментальний рейс відправився 15 січня з Іллічівського порту за маршрутом Україна - Грузія - Азербайджан - Казахстан - Китай. Він включає паромні переправи Чорного та Каспійських морів (Іллічівськ - Батумі і Алят - Актау-Порт).
 

 
Коментарі (0)