ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГУ Києві перевірили якість надання ЖКП: результати невтішні

У Києві перевірили якість надання ЖКП: результати невтішні

Які порушення виявили при перевірці

 

У квітні у Києві провели 29 заходів державного нагляду у сфері надання житлово-комунальних послуг. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на інформацію Головного управління Держпродспоживслужби в місті Києві. 

“За результатами заходів державного контролю житлово-комунальних послуг, проведених у Києві у квітні, встановлено порушення у 41% суб’єктів господарювання”, - повідомили у службі.  За результатами перевірки виявили порушення у 12 суб’єктів господарювання. Йдеться про порушення:  правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій,  правил надання послуги з постачання гарячої води,  правил надання послуги з постачання теплової енергії;  

вимог Законів України “Про захист прав споживачів”; 

“Про житлово-комунальні послуги”; 

“Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” тощо.  

Спеціалісти, за результатами перевірок, видали Приписи про усунення порушень вимог законодавства, з метою недопущення подібних порушень надалі. Також будуть застосовані штрафні санкції (адміністративні та адміністративно-господарські). 

У Головному управлінні зазначили, що найчастіше споживачі ЖКП звертаються з наступними типовими питаннями: неналежного надання послуг з утримання жилих будинків та прибудинкових територій; 

необґрунтовано виставлених боргів і неврахування періодів відсутності теплопостачання; 

нарахування безпідставних боргів за спожиту електроенергію; неналежного технічного стану інженерних мереж; необґрунтовано завищених нарахувань за послуги опалення; неправомірних боргів та отримання рахунків на оплату житлово-комунальних послуг після їх розірвання; 

непрацюючих будинкових лічильників обліку постачання теплової енергії; 

нарахувань за централізоване опалення у період непрацюючого будинкового засобу обліку теплової енергії.

 

 
Коментарі (0)