Представники КП "Київпастранс" пояснили необхідність підвищення вартості поїзда на міській електричці до 79 гривень. Одні з причин - витрати на ремонт рухомого складу та і падіння пасажиропотоку в період карантину.
Про це повідомляє UBR.ua. У "Київпастрансі" пояснили, що підприємство не має власної залізничної інфраструктури і не має можливості проводити ремонт вагонів самостійно. Крім цього, КП оплачує використання інфраструктури "Укрзалізниці".
Представники підприємства зазначають, що пасажиропотік знизився на 39% за час пандемії. Все це значно знижує доходи "Київпастрансу".
Вартість квитка складається з собівартості перевезень. Заробітні плати співробітникам, паливно-мастильні матеріали, обслуговування і ремонт складів - це все впливає на вартість проїзду. Також в "Київпастрансі" повідомляють, що держава поки що не компенсує проїзд пільговиків з інших міст на столичних електричках.
Нагадаємо, працівники "Київпастрансу" і "Київметрополітену" звернулися до влади Києва з вимогою підняти тарифи на проїзд до "економічно обґрунтованого рівня" - від 21 до 79 гривень.
Після цього мер Віталій Кличко озвучив суму собівартості проездаодного пасажира - 15 гривень. При цьому він поскаржився на проблеми з фінансуванням громадського транспорту, зазначивши, що робота транспорту повинна окупатися. Відповідно, мова йде про вартість проїзду вище 15 гривень.