ГоловнаНовини ЖКГУ Києві демонтують рекламні конструкції – іноді за допомогою міліції

У Києві демонтують рекламні конструкції – іноді за допомогою міліції

Протягом липня фахівці КП «Київреклама» демонтували 120 рекламних носіїв, які були незаконно встановлені в столиці. У тому числі 55 щитів, 32 вивіски, 14 лайтпостерів, 10 тумб, 1 конструкцію на даху будинку та 8 засобів інших видів.Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі КМДА.Усього

Протягом липня фахівці КП «Київреклама» демонтували 120 рекламних носіїв, які були незаконно встановлені в столиці. У тому числі 55 щитів, 32 вивіски, 14 лайтпостерів, 10 тумб, 1 конструкцію на даху будинку та 8 засобів інших видів.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі КМДА.

Усього з початку року в Києві демонтовано більше 440 рекламних площин.

«Зараз київська влада звертає основну увагу на ті рекламні засоби, які розташовані уздовж великих транспортних магістралей міста, де має пройти реконструкція в рамках підготовки до чемпіонату Евро-2012», – зауважив заступник голови КМДА Олександр Пузанов.

У рамках реконструкції бульварів Лесі Українки та Тараса Шевченка розміри рекламних засобів уздовж автошляхів були скорочені до 8 кв. м., як це передбачено Меморандумом між керівництвом КМДА та операторами зовнішньої реклами.

Наступними у черзі на реконструкцію та зменшення рекламних носіїв є проспект Миколи Бажана та вулиця Червоноармійська.

«У ході громадського обговорення Стратегії розвитку Києва до 2025 року до нас надходять численні звернення від киян із пропозиціями прибрати рекламу в місті, тому КМДА послідовно скорочує кількість та розміри рекламних носіїв», – підкреслив О.Пузанов.

Як розповів директор КП «Київреклама» Олег Титаренко, мають бути демонтовані: конструкції, які самовільно розміщені, безхазяйні; ті, на які закінчився та не був продовжений термін дозволу; якщо їхні фактичні характеристики не відповідають наданому дозволу; технічний стан загрожує життю чи здоров'ю людей.

Деякі власники рекламних засобів перешкоджають прибирати незаконні конструкції. Фахівцям КП «Київреклама» для здійснення робіт неодноразово доводиться викликати міліцію для забезпечення правопорядку.

«Є засоби, які доводиться демонтувати декілька разів. Справа у тому, що після компенсації КП «Київреклама» вартості демонтажу та після проведення роз'яснювальної роботи щодо рекламного законодавства, власники можуть забрати свої демонтовані рекламні носії. Але після цього вони повторно встановлюють конструкції на, які не має дозвільних документів», – пояснив О.Титаренко.

За його словами, деякі оператори зовнішньої реклами погано орієнтуються у законодавстві, оскільки тільки дозволи, які видані ГУ з питань реклами КМДА, є легітимними та виключають вірогідність демонтажу рекламних засобів, на які вони видані.

Як повідомлялося, київська влада прибере з вулиць 30% носіїв. За рік КП «Київреклама» має прибрати приблизно 1500 рекламних засобів.

 
Коментарі (0)