ГоловнаНовини ЖКГУ «Київенерго» розповіли, чому на Позняках не було світла

У «Київенерго» розповіли, чому на Позняках не було світла

Тимчасова відсутність електропостачання 24 липня 2011 у частини споживачів мікрорайону Позняки було пов'язано з виникненням складного пошкодження електромереж.Про це Kievpress повідомили в Департаменті корпоративних комунікацій ВАТ «Київенерго».«24 липня 2011 в 6:36 сталося аварійне пошкодження абон

Тимчасова відсутність електропостачання 24 липня 2011 у частини споживачів мікрорайону Позняки було пов'язано з виникненням складного пошкодження електромереж.

Про це Kievpress повідомили в Департаменті корпоративних комунікацій ВАТ «Київенерго».

«24 липня 2011 в 6:36 сталося аварійне пошкодження абонентської кабельної лінії, внаслідок чого було знеструмлено РП-400. Зазначена кабельна лінія і розподільний пункт не перебувають на балансі «Київенерго», а належать сторонній організації. Споживачів, які в результаті знеструмлення РП-400 виявилися без електроенергії, фахівці ВАТ «Київенерго» переключили на резервні джерела живлення, і близько 8:05 подача електроенергії їм була відновлена.

Проте в 10:19 відбулося пошкодження ще однієї абонентської лінії і однієї - «Київенерго». З їх допомогою споживачі РП-400 раніше були переведені на резервні джерела живлення. Після оперативного проведення аварійно-відновлювальних робіт, які зазвичай вимагають більше часу, ніж перемикання на резервні джерела, електропостачання було повністю відновлено і вже о 15:42 підключені всі споживачі», - повідомили в компанії.

Споживачі, які зазнали незручностей через припинення електропостачання, - це 29 житлових будинків по вул. Мишуги, Гмирі, Срібнокільській, Руденка, Крушельницької, а також супермаркет, заклад громадського харчування та АТС.

Зараз фахівці ПАТ «Київенерго» з'ясовують причини пошкодження лінії, яка знаходиться на балансі компанії. Причини пошкодження абонентської кабельної лінії з'ясовує її власник.

«Короткочасні припинення електропостачання споживачів викликані виключно аварійними пошкодженнями. Під час таких пошкоджень першочергове завдання фахівців «Київенерго» - відновити електропостачання споживачів шляхом їх перемикання на резервні джерела живлення. Після підключення споживачів фахівці вивчають і з'ясовують причини пошкодження.

Потрібно відзначити, що надійність електропостачання споживачів залежить від стану зовнішніх, внутрішньобудинкових і внутрішньоквартирних мереж, які обслуговують відповідно «Київенерго» або інші організації, балансоутримувачі будинків (ЖЕК, ОСББ, ЖБК тощо) і власники житла.

У 2011 році Київенерго інвестує значні кошти в реконструкцію електромереж і будівництво нових підстанцій. На ці цілі передбачено 658 700 000 грн, в 2010 році за цим напрямом було інвестовано 159 млн грн», - підкреслюється в коментарі.

Джерело – Kievpress

 
Коментарі (0)