ГоловнаНовини ЖКГАльтернативна енергетикаУ магазинах «крокової досяжності» не зацікавлені ані виробники, ані населення

У магазинах «крокової досяжності» не зацікавлені ані виробники, ані населення

У відкритті київських магазинів «крокової досяжності» не зацікавлені ані інвестори, ані населення. До такого висновку прийшли учасники наради під головуванням заступника голови КМДА Руслана Крамаренка за участю глав районів, профільних управлінь, ГУ МВС і ДАІ в місті Києві щодо реалізаці

У відкритті київських магазинів «крокової досяжності» не зацікавлені ані інвестори, ані населення. До такого висновку прийшли учасники наради під головуванням заступника голови КМДА Руслана Крамаренка за участю глав районів, профільних управлінь, ГУ МВС і ДАІ в місті Києві щодо реалізації відповідного проекту, передає кореспондент ІА «Україні Комунальна».

Нагадаємо, до 1 вересня 2011 р. в Києві передбачається відкрити 40 таких магазинів. Для цього районній владі необхідно надати інвесторам місця і домовиться з ними про відкриття торгових точок. У магазинах повинна бути представлена продукція безпосередньо від виробників, а не від посередників.

У той же час, виробники продукції в пропозиціях міської влади зацікавлені мало. За їхніми словами, відкрити такий магазин у столиці – досить дорого. Зокрема, щоб відкрити один кіоск зі своєю продукцією, інвесторам доведеться витратити 50-100 тис. грн. Крім того, виробник зацікавлений в тому, щоб районна влада запропонувала йому ділянку в хорошому місці, а натомість отримує місце у дворах чи на околицях.

Політика надання земельних ділянок під «крокові» магазини не задовольняє і населення, оскільки вони виділяються без погодження з жителями міста. А один з дев'яти магазинів в Шевченківському районі взагалі знесли, оскільки він був встановлений в зеленій зоні.

Таким чином, із запланованих до відкриття 40 магазинів на сьогоднішній день в Києві відкрито не більше 10. Зокрема, чотири з них уже працюють в Дарницькому районі. Ще по три – в Шевченківському і Деснянському. Правда, за словами учасників наради, в Деснянському районі магазини були відкриті без врахування громадської думки, тому популярністю користуються мало. У тому ж Деснянському районі планується до відкриття ще три магазини. Два магазини відкриють незабаром і в Солом'янському районі. Ще два «поставили» в Дніпровському районі, але вони поки не підключені до мереж. У цьому ж районі ще на два майданчики оформлена документація, а також визначено три адреси, де з'являться такі торгові точки.

В Оболонському та Подільському районах під магазини також визначено по три адреси, у Печерському – дві адреси. Жодного чіткого договору або чіткого адреси немає на сьогоднішній день в Святошинському районі. У зв'язку з цим там з'явилося питання про кадрові зміни у лавах районної влади.

До слова, у зв'язку з «провалом» реалізації ідеї з відкриття магазинів «крокової досяжності» з посади начальника ГУ внутрішньої торгівлі КМДА вже звільнено Ігора Шовкуна. Виконувати обов'язки керівника главку поки що буде Василь Щербенко, який вже встиг заявити, що місту не потрібно стільки подібних магазинів.

 
Коментарі (0)