Продаж паперових QR-квитків станом на 10:20 відновлено на всіх станціях столичного метрополітену. Про це повідомили у пресслужбі КМДА.
Фахівці КП «ГІОЦ» усунули технічну несправність. Оплатити проїзд у метро знову можна кількома способами:
транспортною карткою;
Qr-квитком;
Qr-кодом, згенерованим у додатку «Київ Цифровий»;
Безконтактною банківською карткою;
Мобільними додатками ApplePay та Google Pay.
У разі виникнення додаткових запитань звертайтеся на гарячу лінію оператора КП ГіОЦ КМР (044) 366 55 55.
Зранку, приблизно о 8:30 у пресслужбі КМДА попередили, що на станціях столичного метрополітену купити паперовий QR-квиток тимчасово неможливо з технічних причин. При цьому інші способи оплати залишалися справними.