Всім відомо, що сучасний Рунет окупований двома пошуковими системами, які позбавляють дрібні пошуковики найжирнішої частки ринку. Тож не дивно, що саме на Google і Яндекс орієнтуються власники сайтів, займаючись оптимізацією та розкруткою.
Нижче розглянуті основні нюанси роботи з системою пошуку Google.
Нюанси оптимізації під Google
Перш за все, варто відзначити, що роботи Google менше чіпляються до якості наповнення віртуального проекту, що просувається в даній системі. Вони не заперечують проти простирадлом тексту, не так суворо відстежують релевантність і тематична відповідність, як це практикується в світі Яндекса. Замовте SEO просування у Львові, Тернополі та Івано Франковську в веб-студії https://ideadigital.agency/seo-prosuvannya-sajtu/.
З огляду на серйозну роль, яка відводиться показнику ПР на просторах Google, веб-майстер повинен якомога більшу увагу приділити внутрішньої перелинковке. Як відомо, вага сторінок визначається саме параметром ПР, якістю і кількістю внутрішніх і зовнішніх посилань на них. Грамотна внутрішня перелінковка сприяє максимальному нарощуванню ПР розкручуваного веб-документа.
Авторство - наступний момент, який грає помітну роль в системі Google. Йдеться про прив'язку конкретної статті, розміщеної на сторінці сайту, до аккаунту, створеному в Google плюс. Підпис і фотографія прикріпленого автора також може бути доступна користувачам в результатах видачі. Сторінки, що володіють підтвердженим авторством, отримають пріоритет при ранжируванні.
«Шаринг» контенту інтернет-ресурсу також важливий. Чим більше число користувачів вдадуться до кнопки «поділитися», розміщеної на сайті, поділяться з іншими інформацією про унікальні статтях, послуги, товари, тим більше шансів на успіх в світі Google. Цього можна домогтися виробництвом якісного контенту, а також розміщенням іконок соціальних мереж.
Нюанси розкрутки в Google
На відміну від конкурента Яндекса, система Google менш уважно відстежує якість покупних посилань. Швидкий результат в даній системі можуть дати і дешеві посилання, придбані на спеціальних біржах.
Крім того, така тенденція як популярність з-цитування, процвітаюча в зарубіжному світі Google, повільно перетікає в Рунет. Саме на со-цитування фахівці рекомендують робити упор при розробці довгострокової стратегії розкрутки мережевого проекту в Google. Йдеться про застосування згадок сайту або бренду, які розташовуються поруч з цільовими ключовими запитами, замінюючи собою посилання, на сторінках донорських майданчиків.