Компанія-постачальник електроенергії Yasno 29 січня почала відключати світло боржникам. При цьому там обіцяють першими "відрізати" злісних неплатників. А також заздалегідь попереджати про це щонайменше за 10 робочих днів.
Про це повідомили в самій компанії, передає "Мінфін". Там зазначили, що попередження надаватиметься споживачеві окремим письмовим повідомленням.
У самому ж повідомленні пояснюватиметься, чому споживачеві вирішили "відрізати" світло. Зокрема, воно міститиме:
підставу для відключення;
суму заборгованості за відповідним договором;
період, протягом якого виникла ця заборгованість.
"Відключення може бути здійснено лише при попередженні споживача не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня відключення. Попередження надається споживачеві окремим письмовим повідомленням", – розповіли в компанії.
Таким чином після отримання офіційного повідомлення про відключення боржник має 10 днів на сплату боргу. Якщо погасити заборгованість, відключати електроенергію не буде. Погасити заборгованість реально, навіть якщо споживач не в Україні – зробити це можна через сайт або застосунок постачальника.
Як пояснив раніше гендиректор Yasno Сергій Коваленко, першими від електропостачання "відрізатимуть" злісних неплатників. Зокрема, тих, хто має:
найбільші;
найстаріші борги.
"Ми рейтингуємо боржників від найвищого за сумою боргу. А другий критерій – це глибина боргу. Тобто є боржники один місяць, і це не така велика проблема, ми спілкуємося з ними. А є борги рік і більше", – пояснив він.
Втім, електроенергію відключатимуть не назавжди. Щоб відновити постачання, потрібно буде повністю сплатити:
борг;
пеню.
Також доведеться додатково сплатити рахунок за повторне підключення до мереж. Після цього електроенергію мають повернути протягом 5 днів.