ГоловнаНовини ЖКГЖитлоУкраїнські новобудови у наступному році можуть відчутно подорожчати

Українські новобудови у наступному році можуть відчутно подорожчати

Учасники ринку впевнені, що в 2020 році ціни на первинному ринку виростуть в середньому на 10%

Учасники ринку впевнені, що в 2020 році ціни на первинному ринку виростуть в середньому на 10% на найбільш затребувані об'єкти комплексної забудови, ЖК з продуманим інфраструктурним комплексом з використанням сучасних технологій (комфорт-клас).

А ось житло економ-класу якщо і виросте в ціні, то не суттєво, і в цілому можуть залишитися на рівні нинішнього року. Також на цінову політику впливатиме вартість будматеріалів і монтажних робіт.

Зростання цін намічається не тільки в столичному регіоні, а й по іншим областям України. За словами експертів, цього року попит на житло стримували вибори - люди зазвичай не охоче витрачаються в моменти політичної та економічної нестабільності. Але під кінець року покупці все ж активізуються. По крайней мере, на це сподіваються самі забудовники.

«Коливання попиту були пов'язані, перш за все, з довготривалими виборчими процесами, а також зміцненням гривні. Зараз в західноукраїнських містах ситуація досить стабільна і до кінця року ми очікуємо незначне пожвавлення покупців на 5-7% в тому числі в Івано-Франківську, Львові та Ужгороді », - розповіла керівник відділу маркетингу Будівельної компанії« Вертикаль »(Івано-Франківськ) Олена Хапалова.

На вартості квадратного метра може позначитися і збільшені бюджети будівельників на рекламу. За словами забудовників, за останній рік маркетингові витрати збільшилися майже в 2 рази. На сьогоднішній день вони становлять до 4-6% від вартості квадратного метра.

Такі зміни в маркетинговому просуванні житлових комплексів пов'язані з «щільної» конкуренцією забудовників і, відповідно, великою кількістю пропозиції на первинному ринку житла.

«У світовій практиці частка маркетингових витрат в девелопменті житла може досягати 8-10%. Однак через невисоку маржинальність в сегменті мас-маркет, а це близько 80% українського ринку новобудов, подальше зростання маркетингових витрат забудовників малоймовірний. А будь-яке їхнє збільшення істотно позначиться на вартості продажу житла », - зазначив технічний директор компанії NOVBUD В'ячеслав Бевза.

На думку експертів, в 2020-2022 роках одними з найбільш ефективних маркетингових інструментів на первинному ринку нерухомості стануть впроваджувані Діджитал-технології. Забудовники налаштовані все більше використовувати Діджитал-інструменти в просуванні своїх ЖК, але у кожного будуть власні стратегії і тактики, як «перемогти» на Діджитал-поле, які ніші і інструменти використовувати.

Деякі новини напишемо тільки для розсилки. Ви не зустрінете їх на сайті UBR.ua, і зможете отримати тільки листом, якщо підпишетеся на нас.

«Це буде нова епоха експериментів, перевірки наявних гіпотез і нових несподіваних відкриттів», - каже Бевза.

Маркетинговими драйверами в найближчі 2-3 роки також стануть PR і репутаційний маркетинг, вплив яких до сих пір недооцінене гравцями ринку, кажуть експерти.

«Хто буде мати максимальну автоматизацію Діджитал-процесів разом з моніторингом всіх KPI, той зможе досягти ефективних продажів. Ті ж, хто зуміє управляти собівартістю і прибутковістю девелоперського бізнесу зі свого смартфона, стануть недосяжними лідерами », - додав Бевза.

Разом з цим, кажуть забудовники, більшості клієнтів подобається персональний підхід і прямий контакт з компанією. На цьому також спробують зіграти будівельні компанії.

 

 
Коментарі (0)