ГоловнаНовини ЖКГТранспорт«Укрзалізниця» нарощує інтернет-доходи

«Укрзалізниця» нарощує інтернет-доходи

Українці активно користуються інтернет-послугами «Укрзалізниці». Це дозволило транспортному монополісту вже у січні збільшити продаж квитків на потяги у 1,6 рази.

У січні 2014 користувачі купили через інтернет більше 325 тис. квитків на потяги, з них 157 тисяч було продано через інтернет-портал «Укрзалізниці». Про це «У.К.» повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року темпи продажів квитків онлайн зросли в 1,6 рази. Так у грудні 2013 року було продано близько 209 тис. проїзних документів. В цілому через Інтернет вже реалізується 9% квитків від загального обсягу. В «ПриватБанку» підрахували, що в 2013 році через онлайн-сервіс «Приват24» було продано більше 1 млн. залізничних квитків, а за перший місяць поточного року - понад 170 тис.

Як повідомляється, з самостійно роздрукованими електронними квитками пасажири можуть відправлятися на посадку у вагон, минаючи залізничну касу. Оформлення електронних квитків припиняється за одну годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту. Електронний квиток можна придбати виключно через онлайн систему продажу офіційного сайту «Укрзалізниці». Квитки, придбані через інші системи, є бланками замовлення (не мають статусу електронних квитків) і підлягають обміну в залізничних касах на проїзний документ, який дає право на посадку в поїзд і на проїзд.

Як повідомляла «У.К.», у грудні «Укрзалізниця» розширила перелік поїздів, посадку на які можна здійснити за електронними квитками. Зокрема, кількість потягів збільшилась на 26 пар.  

 
Коментарі (0)